några bilder

A nagyszoba ki van festve es felig le van rakva a padlo. A haloban ma sikerult leglettelni egy falat es mar csak 3 van hatra:D. Raadasul ketszer kell es utana majd festeni es utana jon majd egy tapeta egyik fal egyik reszere. Az a padlo. Ugyhogy van meg mit csinalni. Ma azon gondolkodtam, hogy fel sem fogtam, hogy nemsokara mi fogunk ott lakni:).

Itt nagyooooooooooon jo ido van. Szerdan amikor hazajottem 10-15 fok korul volt de nap. Penteken esett de eleg jo ido volt es szombaton 25 fooooooook volt!!!!!!! VEGREEEE! Vasarnap is 20 fok korul es soksoksok napsutes. Ma is kint lehetett lenni ujjatlanban es meg tobb nap. De allitolag ennyi volt es holnap megint szar lesz.. .

Par szo a nyaralasrol: New York csodalatos, remelem jovore visszamegyek Kristoffal; minden dollart elkoltottem es fizettem kartyaval is jo parszor:D. Vettem 3 par cipot (egy rozsaszin alacsonyszaru converse, lila szep nike es egy fekete szandal)+ 1et Kristofnak, nehany ruhat, felsot, egy szoknyat, egy gyurut, egy Levis nadragot, soksoksok Redken cuccot (haj), koromlakkokat, Victoria´s secret bugyikat es meglltartot es kremet es tusfurdoket es szajfenyt, Kiehl´s kremeket, Body shop kremeket, egy szep Starbucks termoszt (kicsi - 2-3 dl), edesseget, cupcake es desszert szakacskonyvet, Kristofnak 2 polot es CK alsogatyat es egy J.Crew polot es egy Abercrombie & Fitch polot es a True Blood uj reszet (konyv) mert itt meg nem jott ki. Nagyjabol leirtam mindent:D. Es persze vettem magamnak egy I <3 NYC polot:D. Es egy Harper´s Bazaart es egy Voguet. Es ettem sok fankot, cookiet, cupcaket, ettem pizzat, hotdogot es ittam sokat a Starbucksban:). Ami mindeeeeeeeeeeeeeenhol van a sarga taxikkal egyutt:). Es New York tele van fakkal es kis (es nagy) parkokkal. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Annyi mindent akarok irni, hogy csak osszevissza irok.

Ami a legjobban tetszett, hogy mindig sok ember maszkal, mindig lehet mit csinalni, van minden es mindenbol minimum 2:D. Es nem lehet azon meglepodni, hogy setalsz az utcan es ott jatszik egy naaagy zenekar es mindenki ott ul es hallgatja:). Egyik nap voltunk a Central Parkban is. Heveresztunk a fuben, ettunk ott reggelit, olvastunk, napoztunk es persze leegtunk:D. Masnap alig tudtam felvenni a taskamat.

Amugy nem csinaltunk sok mindent. Setaltunk, vasaroltunk, uldogeltunk (csomo helyen vannak padok-szekek es csak ugy. Barki leulhet), ettunk. Voltunk neha igazi turistak es felmentunk az Empire State Buildingre (102 em), voltunk a konyvtarba ahol Carrie es Big majdnem osszehazasodik, megneztunk a Guggenheim muzeumot es a Metropolitant (csak kivulrol:D), es elsetaltunk a Madison Square Garden mellett is. Voltunk 3x a Times Squaren - 15perc seta volt kb a hosteltol es voltunk gigantiiiiiiikus M&M´s boltba es vettunk is mindenfele szinut. Es en vettem mogyorovajasat mmmmmmm. Pedig nem szeretem a mogyorovajat.

Es amugy amiket vettem kb minden olcsobb ott mint itt. Mar ami van itt is. Jo par ruhat a Forever 21-ban vettem ami nagyon olcso. De pl Converse kb fele annyi ott. Redken hajcuccok is kb fele vagy meg kevesebb. Meg az a ket koromlakk marka is amiket vettem sokkkal olcsobb: Essie es O.P.I.

Most egyenlore ennyi de ugyis mindig eszembe fog majd jutni meg vmi. Most nincs se erom se kedvem sok kepet feltolteni, de kaptok egy kis izelitot:

JAAAA es egyik este atmentunk metroval Brooklynba es visszagyalogotunk Manhattenbe a Brooklyn Bridgen. Annyiraaaaaaa szep volt. Mar sotet volt a soksoksoksmegtobb ablak es magas haz aahhh. Amugy Manhattanben laktunk a 60th Street-en:). Pont ott kezdodik a Central Park. Eleg jo helyen volt a hostel de legkozelebb inkabb delebbre laknek. Pl East Village. Brooklynba csak egy nap mentunk at igazan, akkor is csak par orara Williamsburgbe. Setaltunk, kajaltunk aztan visszamentunk:).

Na akkor par kep (nehez lesz valasztani):
























Es ami most epp eszembe jutott: megneztuk az ENSZ kozpontot, lattunk 3423423523 Trump tornyot minimum, voltunk a Wall Streeten, lattuk a World Trade Center helyet ahol most epitkeznek es hazafele lattuk Grönlandot a repulobol ami annyira gyonyooooooooru. Akkor volt napfelkelte ugyhogy az egesz havas tengerpart rozsaszin volt:). Na most van mit olvasni es nezni. En megyek aludni. Csokok.



Kommentarer
Postat av: évi

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

gyönyörüüüüüüüüüüüüüüüü

2010-05-17 @ 23:59:16
Postat av: Barbi

..még még még!!!!

2010-05-18 @ 10:28:40
Postat av: zs

menő!! minden: lakás, NY, főleg te. az első képen meg annyira cuki vagy :)) majd jól elkérem és csináltatok belőle igazi képet

ha leadtam az idei utsó beadandóm, több életjelet adok

ölelés

m

2010-05-19 @ 19:26:04
Postat av: nigri sushi

na mizu? nagy a csönd :))

képeket a költözésről is!!

ölelés

2010-05-24 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0