en kvart

Na az a negyedora ugy jott ossze, hogy: felkeltunk panikban kb 10:25-10:30-kor. PANIIIIIIIIIIK. Kristof felhivta az ingatlanost en beleugrottam (az uj) levis nadragomban (ami igazabol nem is farmer hanem leggings de megtevesz mindenkit:D) meg egy felsobe, hatracsatoltam a frufrumat, bekentem az arcomat es kozben Kristof is feloltozott. Ez nem volt mind5 perc kb es mar rohantunk is. Az iroda gyalog normal tempoban 10-15 perc de mi nagyoooooon gyorsan mentunk. Es esett az eso igy hasznaltam az uj Victoria´s secret esernyomet:D. Kaptam (sokan masok is persze) mert 60$ felett vasaroltam ott:).

Ma megyek festeni, spaklizni ble, de megprobalok nehany kepet majd feltolteni. Tegnap Mirre szulinapi bulijan voltunk meg a lakasba tapetat kapargatni je. Este 10ig:s. De szep lesz (remeljuk). Most munka tovabb. Csokok.


Kommentarer
Postat av: évi

Köszi a kielégitö választ h gyors is tudsz lenni!

Most akkor nem dolgozol hanem lakásujitás ezerrel?

majd a lakásrol is szeretnék fotot, meg egy meghivot a lakásavato bulira:DDD!

jo munkát!

pusaaa

2010-05-17 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0