då börjar vi

Ugy fogom feltolteni a kepeket, hogy egy nap egy alkalommal. Elso 1-2 napon nincs sok kep de utana nagyon sok es igy lesz a legegyszerubb.

Vasarnap (2an) del korul jott ertem Tilde es a tesoja es mentunk a repterre. Ott meg megolelgettem es megpuszilgatam Kristofot aztan mentunk a gate-hez. Egy starbucks kaveval es m´ms-szel a kezemben:D. Arlandan van Starbuck de amugy nincs Svedorszagban:s. 14:10kor indult a gep es kb 3 ora volt az ut Izlandra. Ott volt kb masfel orank. Korbejartuk az eleg kicsi repteret, aztan lefektudtunk kanapekra:). Izlandi ido szerint 5kor indult onnan a gep (itteni szerint 7kor). Mind2 repules eleg jol ment de a felszallas elott es kozben nagyoooon ideges vagyok brrr. Amikor ott ulok mindig az jar a fejemben, hogy miert nem tudtaaaaaaam otthon maradni mar megint:D. Az ut New Yorkba, JFK 6 ora volt kb. Mindenki kapott parnat, pledet es volt sajat kepernyo (amin izlandiul tanultam aztan megneztem egy filmet) ugyhogy elment az ido. Bar eloszor panikoltunk mert nem egymas melle kaptunk helyet. De cserebere utan egymas melle ulhettunk es raadasul csak ketten ultunk 3on helyen.
Felszallas elott meg kellett adni a new yorki cimet ahol lakni fogunk, a repulon meg ki kellett tolteni ket papirt az utazasrol. Aztan amikor leszaltunk ottani ido szerint este 7 elott picivel (itteni szerint kb 1) jott amitol nagyooon feltem. De nem kellett mert nem kerdeztek kb semmit. Ujlenyomatott vettek mindenkinek mind a 10 ujjarol aztan pecset az utlevelbe meg egy kartya es kesz. Welcome:D. Utana megkaptuk a borondoket es utana meg egy no megkerdezte, hogy mennyi ideig maradunk es utana mar tenyleg bejutottunk Amerikaba:).
Nem volt kedvunk metroval atszalni meg stb. Faradtak voltunk es azt se tudtuk kb hol vagyunk ugyhogy egy airport shuttle busszal mentunk be ami rogton a Hostelnel rakott le, ami a 60th utcan volt, west. 19$. Mivel meg kb 8 ora volt csak nem akartunk meg lefekudni. Kulonben teljesen osszeborult volna az ido. Kimentunk setalni es nagyoooooooooon meleg volt es nagyoooooooooon paras. El kezdtunk setalni lefele (ha jol emlekszem a Broadway-n) es miiiiit lattunk meg: Times Square. Kb negyed ora gyalog a hoteltol:). Elsetaltunk oda, uldogeltunk es probaltuk felfogni HOGY NEW YORKBAN ULDOGELUNK:D. Aztan visszatipegtunk en lefurodtem es probaltunk aludni nem sok sikerrel. 2-3 orat sikerult kb. 7ig fetrengtunk de aztan feladtuk es felkeltunk. Eleg nehez visszaemlekezni, hogy melyik nap hol voltunk de elso nap lemetroztunk downtown:). Vettunk egy hetes metrokartyat igy annyit metroztunk ammenyit akartunk. Es az nagyon jol jott, mert menni lehetetlen mindenhova. Setaltunk Chinatownban, Little Italyban, Sohoban es elkezdtunk vasarolgatni:D. Lady Footlocker - 1 rozsaszin alacsony szaru converse nekem egy lila Tildenek es egy nike cipo nekem:). Ja es mielott lemetroztunk reggeliztunk a hostelhez kozel es en megettem az elso bagelemet a sokbol:D. Utana felfele mentunk egy kicsit es nezelodtunk, uldogeltunk stb. Inkabb rakok fel kepeket:).

Arlanda:



Izland es Keflavik:



NYC



Ez az elso kep NYCban:).

Ez volt vasarnap. Este mar nem fenykepeztem.

Hetfo:

Borus volt es nagyoooooooon paras es tobbszor is csopogott az eso.



Mivel paras volt az ido hulye volt a frufrum es nem akartam kepet magamrol:D.

Holnap jon kedd es tobbek kozt Wall street:).

Csokok.

Kommentarer
Postat av: zs

lájk :)

..többre most nincs erőm. puszi

2010-05-25 @ 21:59:28
Postat av: zs

na mi van, lefoglal a konyha? :D

csók



(ja, és már csak 1 vizsga eredményét nem tudom de a többi megvaaan ;)



Évi, jelezd magad!! :)

2010-06-06 @ 16:31:14
Postat av: évi

Évi el van veszve:D!

Megvan minden vizsgám, az utolso félévem lett a legjobb, minden tantárgy 4es:D! Most tanulok államvizsgára, mert jun. 30án lesz, jul. 10én diplomaoszto de az már nem is fontos és utána jöhet a nagybetüs élet!

Fru mit tanulsz?

Zsu nagyon ügyes vagy, erre már nem kávét fogunk inni, hanem vmi gödöllöi folytontermöt:DD!

pusaaaaaaaaaa

2010-06-09 @ 19:54:21
Postat av: mur

Lányok, nagyon büszke vagyok rátok! És amiért ilyen ügyesek vagytok, kaptok ajándékot. Zsu egy kulcstartót, Vickó pedig karácsonyi ajándékot. Szorítok Nektek!! Barbinak is! Pussz és kramm

Fruuuuuuuut akarom. de legalább képeket brühühü

2010-06-12 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0