blöä

A kepek majd jonnek de most nagyoooooooooon sok mas dolog jar a fejunkben (enyem es Kristof). Ma kaptuk meg a lakashoz a kulcsokat es festeni fogunk, padlot lerakni ble de meg megvenni kivalasztani kifizetni. Holnap jonnek megnezni ezt a lakast kozben majd ki kel szepre takaritani. Es nem eleg hogy ezer dologra kell fizetni es ezer dolgot kell kifizetni meg szenvedek az idoeltolodassal is:D. Ma 10kor vettuk volna at a kulcsokat az ingatlanirodaba es mi fel 11korul keltunk fel:|. En 6kor aludtam el kb.. . Nem volt am kinos odaerni 45 perces kesessel.. . Ugyhogy Evi es Barbi tanuljatok tobbiek meg varjatok turelemmel. Szerintem erdemes:). Csokok.

Kommentarer
Postat av: m

áruld el milyen rejtett képességekkel rendelkezel ha negyed óra alatt összeszedted magad és odaértél az ingatlanoshoz :))

lakás beköltözhető állapotba hozatala meg jó lesz. gondolj arra milyen büszkén vezethetsz majd körbe :))

amugy olyan szivesen kimennék segíteni..tudod, átugrani segíteni festeni meg bútorttologatni meg ilyenek.. mondjuk ha nem úgy alakul a nyaram (és kezdek eléggé kételkedni az egészben..de délután lesz vmi pofavizit ahol kiderülhet ez-az..) ahogy terveztem akkor sanszos h kimegyek még idén. de nem akarok feleslegesen ígérgetni, mindig csak belelkesülök aztán semmi.

5 beadandót kéne megírnom hétfő reggelig, ebből az egyik egy 20oldalas angol cikk szó szerinti fordítása (nem mellesleg 1 kreditért..)..asszem mégiscsak a horvátországba megyek takarítani

jah képzeld, holnap találkozom a csajokkal (Bibi, Bojana, Márti), szal elvileg ott lesz a volt évfolyam 1/7-e :D

tejóég..jól számolom h idén lesz (kéne lennie) az 5éves érettségi találkozónak??

csókok

2010-05-15 @ 01:07:07
Postat av: évi

Örülök h nem csak nekem tünt fel ez a negyed orás Fru elkészülés, amit az elözö bejegyzés h 6.10kor kel h 8ra menjen dolgozni eléggé megcáfol, de tudom néha muszáj gyorsnak lenni! Én az egész lakást kifesteném 3szor még a falakat is áthelyezném csak ne kelljen tanulnom! Jelentem tegnap leadtam a diploma munkámab beköttetve, és volt egy vizsgám is amin 4est kaptam, uh már csak egy vizsgám lesz és kezdhetem a tanulást az államvizsgára, de erröl nem is szeretek irni mert összeszorul a gyomrom és rosszul leszek!

Zsu majd irj h mi volt a pofaviziten, és nagyon szoritok, de ha ez nem jön össze akkor egütt mehetünk Fruhoz mert én diplomaosztomra repülöjegyet kértem:DD!

Ja és nem akarlak elkeseriteni de idén nem az 5éves érettségi találkozonk lenne hanem a 6:DD! Telik az idö!

Fru te meg csak ügyesen, ne rohanj annyit, és ha van egy ici pici idöd akkor irj is vmit h mi is volt kint, h már ne türelmetlenkedjünk annyit:D!

Jo pakolászást, és remélem minnél elöbb meg is nézhetem!

pusaaaaaaa

2010-05-15 @ 12:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0