trött men det är fredag

Hej o hååå!

Itthon pilledek es faradt vagyok. Par hete mar 7, negyed 8kor bent vagyok munkahelyen igy eleg koran kelek es 6ora alvasnal nem sokkal lesz tobb naponta. Ugyhogy almos vagyok.

Tegnap Tildevel gofritbufezni akartunk de jott ossze ugyhogy inkabb beultunk egy kavezoba, ettunk fejenkent 2 sutit es 3ora utan felalltunk es hazamentunk:D.

Azt el is felejtetem mondani, hogy mit vettunk Kristoffal februar elejen. Repulojegyet. Bangkokba. Bar mar sokan tudjatok. 3 hetet leszunk Tajfoldon, de nem vegig Bangkokba. Ott talan egy hetet aztan megyunk le delre. Talan Krabi. Meg nem tudjuk. Majd nyaron foglalunk jegyet Bangkokbol. Azert vettunk ilyen koran mert most meg olcso viszonylag. Qatar airways-szel megyunk ugyhogy Doha-ban leszallunk. Oda fele nem gaz de visszafele 8 oraaaaaaaaaat kell majd ott varnunk. De igy sporoltunk kb 2000 koronat ugyhogy megeri.

Holnap mosoda van, de meghagyom Kristofnak es en elmegyek edzeni. Ma takaritottam, most o jon. Este meg jon Tilde es egy baratnoje vagy ketto (Frida es talan Sara). Vacsorazunk tacos, mojitot iszunk (van egy egy literes bacardim es 3 liter borom is) es utana megyunk bulizni.

Csokok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0