sista dag i NYC - än så länge

Kedd. A gep csak este 9 fele ment ugyhogy eleg sok idonk volt. Ettunk megint finom reggelit. Bagelt. Megint:D. Ultunk a napon a Lincoln Centernel es hallgatuk egy zenekar probajat ami annyira jo volt, hogy alig akartunk felallni es tovabb menni. Elkoltottem meg tobb penzt a Kiehl´s boltban kremekre, elsetaltunk meg egy Trump haz mellett, ettunk fankoooooooot, tovabb kiakadtunk, hogy minden van big packban, veletlen megtalaltuk, hogy lakott Bartok es sikerult egy idiota kepet csinalni rolam a tabla elott, ettunk levest ebedre es vegul elindultunk a repterre. Most metroval. De nem volt egyszerru. Ugye sehol nincs mozgolepcso kb. Tildenek meg egyszerubb volt meg egy borondje volt es egy hatizsakja. De nekem egy 26kgos nagyoooon nagy borond es egy kicsi 15kgos. Ahol le kellett menni a metroba, kb 3-4 emelet volt. Es sok lepcso, nem egy hosszu. Tilde lement en meg az utcan szenvedtem a lepcso mellett amikor vegre egy srac megszant es segitett levinni a cuccokat:D:D. Epsegben es idoben kiertunk JFK-re. De a gepunk kesett kicsit de pont jo volt mert igy Izlandon nem kellett varni csak atsetalni a masik gepbe. NYC es Izland kozott 5-6 ora volt az ut. Kb vegig aludtunk. De egyszer amikor felkeltunk mar kezdett vilagosodni es pont Grönland szele felett voltunk. Annyira gyongyoru volt. Sajnos a kepen nem az igazi de ahhh de szep volt. Itteni ido szerint szerda 13 korul szaltunk le. Epsegben. Megolelgettem Kristofot a repteren aztan Tilde apukaja hazavitt minket. Víííge.



A zenekar



Trump es Tilde





Metrozunk sok csomaggal



JFK fele ilyen szep helyeken ment az Airport Train...



Bye Bye Manhattan (horizonton latszik)



Becsekkolva






Kommentarer
Postat av: z

több van, és mindig más :D

mit kolbászolsz errefelé?

2010-08-10 @ 09:34:39
Postat av: évi

Nekem Fru és Bartok a kedvencem:DDD!

pusaaa

2010-08-11 @ 22:32:31
Postat av: Fruzsi

ugy szepek vagyunk?:D

2010-08-20 @ 00:26:16
Postat av: Főnix

Nekem én vagyok a kedvencem!! :D:D

2010-08-22 @ 22:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0