knölros och tantben

Zsuzsi szep a cipod:).

Itt is koszonom a sok Boldog szulinapot! A napon egy resze sajnos nem ugy alakult, ahogy szerettem volna. Szombaton lazam volt miutan hazajottem munkabaol es a labam kicsit sem lett jobb. A bokaim is jol bedagadtak. Hetfon elmentem dolgozni es reggel felhivtam a dokimat, hogy mit csinaljak. Meg penteken mondta, hogy ha lazam lesz vagy tobb folt jon akkor hivjam vagy menjek be az ugyeletre. Ugyhogy ebed utan bementem a fertozes osztaly (asszem igy kell forditani) ugyeletere es ott voltam ÖT oraaaaaaaaaaaaaaat. Azt hittem megkukkanok. Bar jobb mint otthon:). Itt nem egy folyoson kell varni hanem kaptam egy ilyen akut szobat egy aggyal, wcvel. Meg aludtam is kicsit. Egyre ertem be. Vettek vert aztan kb masfel oraval kesobb jott egy doki. Mondta, hogy szerinte mi blablabla. Aztan vettek meg tobb vert, meg vizelet, meg tudorontgen, torokminta es a vegen este HAT-kor... beadtak az alkaromon a bor ala kozvetlen vmi atlatszo folyadek szart, ami ott lesz 72 oraig. Ezzel tesztelik, hogy nincs-e tbc-m... . Bar a doki biztos abba szinte, hogy KNÖLROS-om van, aminek a latin neve erythema nodosum (igy jon ra magyar talalat is a google-n). Ez nem veszelyes csak ronda es faj. Egy fertozes utan johet ki pl. Azert vettek mindenfele mintat. Konnyen is gyogyul legtobb esetben, ugyhogy nem kell aggodni.

Ma itthon maradtam. Holnap is. Doki mondta, hogy amig lazam van ne menjek de amugy mehetek majd dolgozni.

Amikor hazaertem vart ram suti meg sushi:). Es egesz delutan szakadt megint a ho. Aztan atjott Viktor bnoje es 4en monopoliztunk. 10 utan meg el is aludtam.

Ami amugy a legjobb volt tegnap:D: az Uppsalai korhaz nagyon nagy. Sok sok epulet stb. Meg tv musor is volt onnan. Igazi. Nem veszhelyzet.. . Amikor mondta a nover, hogy 5 elott nem sokkal mehetek a rontgenre kerdeztem, hogy hogy talalok oda. Erre o: mar hivtam egy truck-ot. En magamban: ????.  Erre jott egy ideosebb pasi egy fura szerkezettel:D. Kek fem, eleg nagy. Volt rajta ket szek. En raultem az egyikre o meg a ket szek mogott ult egy kormannyal. Mint egy kis kocsi. Es azzal elfurikazott a rontgenig. Nem tudom miert, de en olyan viccesnek talaltam ezt:D:D. Meg a hajam is lobogott ugy szaguldoztunk:D. Gyalog meg vissza se talatam volna, nem, hogy oda ugyhogy orultem a taxinak:D.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: m

itt árválkodik ez a szép új bejegyzés komment nélkül..cöcö..

Fruu, jó volt beszélni :) remélem jobban vagy, folyamatosan küldöm a gyógyító energiát, áramlik ám a csí svédföld meg kis falum között :D

puszik

m

2010-01-21 @ 23:40:47
Postat av: évi

Bocsi h paasziv vagyok de még csak most olvastam el a két szép hosszu bejegyzésedet! Zsu falván voltam jo pár napig és Zsuval is találkoztam egy kávé és egy gyökérkezelés erejéig:D!

Hát ez a betegséged nem semmi, te aztán mindig összeszedsz vmi cifraságot, de az teljesen megnyugtato h ott legalább jo kezekben vagy és ilyen szuper ellátásban részesülsz!

Nem tudom h Zsuval hol szoktál beszélgetni de én pl msnen sose látlak pedig mindig várom h felbukkansz, igaz én mindig rejtve vagyok lehet h te is és igy elég nehéz rájönni h melyikünk van fent:D!

Irtam még vmikor facebokra is egy üzenetet azt nem tudom h szaktad e olvasni!

Örülök h sok munkád van és jo sok pénzt keresel uh költekezhetsz ezerrel:D, de tudod sporolni is kell!

Itthon nagyon sok ho van, tegnap kis Bálintot vittem szánkozni, nagyon élvezte vigyorgott ezerrel, majd küldök képet! Ma meg hoember épités lesz, majd azt is megörökitem!

Zsu sok sikert a vizsgákhoz, tanulj ezerrel!!! A munkapszicho könyved két mondata teljesen kiakasztott, ezek a bölcs gondolatok, ááááá:D!

Fru irj majd jo sokat, olyan jo olvasni, és persze képeket is kérünk:D!

pusaaa i zagrljaj!

2010-01-22 @ 12:36:57
Postat av: taksony

tace pao

sztráda

kvázi

2010-01-28 @ 21:03:22
Postat av: zs

Fru!!

mesélj mizu? lábad hogy van? és Te?

rohanás (vizsgaidőszak végee jei :))

csókok

2010-01-31 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0