Haiti


Kommentarer
Postat av: vanda

na mot ide kommentelek mar vegre

ezer eve nem irtam ide.

szoval az van kepzeld hogy költözök

hugommla kiveszünk egy lakast az Orczy teren e es mar alig varom mert 2(!) szintes

lent nappali konyha terasz fent meg haloszobak fürdö ilyesmi.

kurvajo.

ja es kaptam fizuemelest is ugyhogy tudok sporplni annyit hogy majusban valamikor menjek majd hozzad vegre. jo lesz jo lesz.

most növesztem szerintem a hajamat,vagyis ezt meg nem döntöttem el vegleg de moost mar 2 honapja nem vagattam.

hogy vagy amugy?remelem jobban mar sokkal.

csinalok majd kepeket es elküldöm neked hogy lasd hol fogok lakni!

es ha jössz haza jönnöd kell hozzam:P



hianyzol nagyon

csokollak

2010-03-01 @ 10:07:37
Postat av: dagatt

na, na? írjál :)

m

2010-03-04 @ 22:43:26
Postat av: dagaaaattt (sok a kajafless)

immár magyarországra is szállít a topshop! már csak ez érnek egy ujabb postot, nem? :D amugy 7.5 fontos a postaköltség..



jó volt veled msn, Évivel meg képzeld élőben toltuk (az idő most is túl rövid volt :D), nagyon szeretem ezeket a dumcsikat falun :)



csókok

gyógyulgass

mami

2010-03-08 @ 23:24:17
Postat av: évi

Fru kicsit aktivzáld magad:DDD! De annak nagyon örülök h msnen összefutottunk, többször kéne felépned kicsit cseverészni!



Van egy nagyon jo hirem, amit lehet h ti annyira nem éreztek át de kaptam levelet az egyetemröl h elfogadják a horvát nyelvvizsgámat a diplomámhoz! uh ma nagyon jo napom van! ennek azért kell ennyi örülni mert 5 évig azt hajtották h nem fogadják mert nálunk elvileg csak 6 nyelvet fogadnak és most irtam kérelmet meg mindent és elfogadják, uh lesz igazi diplomaosztom:DD! jo igaz ahoz még sok minden kell de ez már egy fél siker!



Zsu nagyon jo volt a forrocsokizás, és a világ megválltása szavakban:D! ezek a találkozások szerettetik meg velem gödöllöt, legközelebb akkor az egyetem környékét fedezzük fel:D!



Fru ha összehozom a diplomámat, nem jössz haza a diplomaosztomra:D? vagy inkább ne is, majd megyek én, meg fogom érdemelni:DD! csak már tartsak ott!

most hosszu hétvége lesz, tudod március 15. hétfö (nem tudom h ezt igy számon tartod e) és kimegyünk Peti hugához ausztriába, mert ö kint sioktato, és ha minden igaz megtanulok sielni, vagy csak összetöröm magam! kiváncsi leszek h mit fogok összehozni:D!

Valamikor gyere msnenre jo lenne megint beszélni!

remélem már teljesen meggyogyultál és minden ok veled!

Pusaaaaaaaaaaaaaaa

2010-03-09 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0