uton felem - mina fina nya skoooooooooor

elofizetek az Elle-re. Mar jo par honapja. Es az oktoberi szamban van egy par cipo, amibe beleszerettem. Es orultem, amikor meglattam, hogy h&m es csak 499sek. De boltban se neten nem volt sehol.
Az ilyen gyonyoru h&m cipok tobbnyire elfogynak mire felfogom, hogy kell. De, most. Mivel jon mindig email toluk, lattam ma, hogy az uj kollekcio megjott, tobbek kozt a szep topannal. Ugyhogy gyorsan rendeltem is egy parat, mielott elfogy:D. Cipot meg sosem rendeltem, remelem jo meret lesz. Megneztem a h&m cipoim mereteit (van 5 par amit hordok most is) es nemelyik 39es nemelyik 40es. 39est rendeltem.

Es ha valakit erdekel, hogy hogy nez ki a topan:

TADAAA 



www.hm.se


Oktober vege fel erkezik csak meg. Sajnos. De mar alig varom:). Dome te talan majd latod:D:D:D. Bar szerintem te ezt nem is olvasod... .


Kommentarer
Postat av: évi

Fru kész vagyok a cipöidtöl:DDDDDDD!

2009-09-24 @ 22:30:19
Postat av: zs

drukkolok h jó legyen a méret :)

csók!!

zs



(csináltam ma sült körtét..egyszerű de nagyszerű..nyami :)

2009-09-24 @ 22:53:07
Postat av: évi

Nagyon boldog névnapot kivánok FRuskom:D!

pusaa

2009-09-25 @ 11:13:15
Postat av: m

Boldog Eufrozina napot!! :D

m

2009-09-25 @ 11:50:13
Postat av: z

ez nem is topán

2009-09-27 @ 07:54:50
Postat av: Dani a Piros

Csá! Ez a cipő nem nagyon tetszik nekem! De ki nem szarja le, nem is nekem kell, hogy tetszen, hisz nem én fogom hordani! Wehehe! Régen írtam már ide. Írtam névnapodra sms-t, de basztál válaszolni! :D Majd jól elverlek ha jössz! Wehehe!

Na csoki a puki!

2009-09-29 @ 20:47:36
Postat av: mur

Ez tényleg nem topán, de szörnyen szép. Korbács jár hozzá, esetleg a sarkába be van építve? Pussz

2009-09-29 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0