szkuzi

Nagyon regen irtam. Bocsanat.

Dolgok tortennek am.

Ami most eszembe jut:

1. vettem repulojegyet a december 23an, Stockholmbol indulo malev gepre es a januar 3an Budapestrol indulo, szinten malev gepre. Ugyhogy ha minden jol megy jo par napot otthon leszek.

2. Tilde minjdart utazik Del-Afrikaba (onkentes lesz 2 honapig) igy most csinalunk sok dolgot egyutt, hogy feltoltodjenek a Tilde/Fru elemek. Egyik reggel munka elott elmentunk az uppsalai Grand Hotelbe reggelizni:D. Hotelreggeli az egyik legjobb dolog a vilagon es nem rossz igy inditani a napot. Negyed 8kor mar ott voltunk es 9re meg beertunk a munkaba. Ez mult pentek volt. Most penteken naluk aludtam, tegnap este meg moziban voltunk, ami a 3 pont lesz. Penteken csinaltunk pizzat, almas pitet es annyit ettunk, hogy naaa. Kb ejfel elott a dirty dancingre aludtunk el. Mint a nyugdijasok:D. Tildenek testeverenel (kert vegebe lakik egy hazba) van 6 kiscica es az anuykajuk. Ketto lesz az ove, de most o vigyaz mindre. Annyiraaaaaaaaaaaaa aranyosak. Par hetesek es alig birnak meg menni. Elesnek a sajat labukba:D. Majd toltok fel kepeket roluk.

3. Mozi. The september issue-t neztuk meg es meg neztem volna napokig. Nagyon tetszett. Varhato volt. Aki nem tudja, hogy mi a film. Amerika Vogue es a fonokasszony Anna Wintour-rol szol es a szeptemberi szamrol (2007), ami a legnagyobb, legfontosabb szam. Ez egy dokumentumfilm. Tobbet nem irok, mert ezt latni kell es amugy sem tudok jol meselni.

4. Oktoberben meglatogat Döme Mo-rol. Nagyon jo lesz!

5. Meg mindig imadom a barna hajamat, bar vilagosabb mar. De jovo heten vagy ket het mulva megyek megint. Ahova megyek (ahol voltam) jar tobb a/b sved hiresseg, tobbek kozt Zlatan is ott vagatta a hajat par hete. Utanam! Engem utanoz..:D. Az uj samponom es balzsamom pedig olyan finom illatu, hogy ihaj.

Kommentarer
Postat av: pufi - de megyek ma úszni végre jei

jó ez, h többször is jössz :) nagyon.

az meg még jobb h tegnap msn vééégre :) meg Évivel is nemrég, sőt vele befigyel egy kv is falun xD

almáspitét kérek él is!! cserébe adok padlizsánkrémet meg csokimousset :) küldfénypost!!



te, én nemtom milyen elit (?) környéken lakom, de naponta vágják a füvet a munkások..vajon beindult itt is a segélyért munkát program?

mindig reggel persze, nehogy aludni tudjak. most meg vmi autó riasztója szól vagy 10 perce (esetleg a szemközti bolt??), a kutyák meg kórusban felelnek rá, nyugis hétfő reggel..



amugy nem fogadtam meg a tanácsod, nem mentem ma suliba, nem vagyok hajlandó 3 órát utazni egy másfél órás kurzusért, viszont korán keltem és elintéztem soksok hivatalos ügyet amiket eddig halogattam, úgy érzem ez hasznosabb volt..és vettem egy Elle-t, amit már rég nem tettem, de most itt a jutalom: őszi-téli divatmelléklet és Spidermanes rágó ajándék termékmintaként!!



a september issue fasza kis mozi lehet..szted mikor lesz magyar vogue? jah és kérdés a filmből/ről: hány oldalas minden idők legvastagabb Vogue-ja? mert ez a szeptemberi volt az, nem? nem tesztellek csak érdekel :)



nah beszélünk még.

csókok!!

m

2009-09-21 @ 11:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0