kaaaaaaalt!

Megjott a hideg. Ket napja. 5-10 fok kozott. Napkozben 9 volt ma, most 3.

Szombaton volt Miranda kereszteloje (majd rakok fel kepeket, ha lesz kedvem) este meg lanyok (6an) bulizni voltunk. Charlotta, ikertestvere, Carolina, 3 masik lany, akikrol meg nem hallottatok es en. Eloszor otthon voltunk egyiknek aztan kimentunk bulizni. Nagyooooooooon jo volt. 4 korul kerultem agyba es Kristoffal (o velem jott haza - Emilnel volt) fel2ig aludtunk vasarnap. Akkor is azert keltunk fel, mert csongott a telefon... . Kesobb atmentunk Emilhez es Charlottahoz es vagy ket orat Mirandat fogdostam:D. En olemben evett, jatszottunk es meg pelenkat is csereltem rajta. Annyira aranyos kislany, hogy nem is igaz.

Tilde ma elutazott. Egy oraja egy repulon ul Londonbol Fokvaros fele. Ezen a gepen fog ulni 11 orat es x percet:|. Megkukkanek. Legkozelebb csak decemberben talalkozunk:(.

Most meg jonnek a szombati kepek, meg akkorrol, amikor anyuek itt voltak. Szombaton elmentunk 5en (Kristof az 5ik) Öregrundba, ami a tengerparton van, E-ra Uppsalatol. Utana meg beugrottunk Gyulahoz es Piroskahoz.
Öregrundban aznap motorcsonak verseny volt, es a fel tengerpart a varosban le volt zarva es csak akkor mehettel be ha fizettel. Mi nem akartunk igy gyalogoltunk egy darabot, es vegul letudtunk menni a vizhez fizetes nelkul. Ott aztan a sziklakon uldogeltunk es napoztunk egy jo ideig. Jo volt nagyon. Szemben van egy sziget - Gräsö, de utana a nyilt viz jon. Mellette el lehet latni. Dani furdott is. Kb rajta kivul csak 1-2 gyerek furdott. Hiaba volt iszonyu meleg a levego a viz kozel nem volt az. Talan 17-18fok... . Seta es sziklan uldogeles utan ebedeltunk a kikotoben egy etteremben es utana mentunk Gyulaekhoz. Utana meg Uppsalaban elmentunk kajat vasarolni anyueknak az utra.

.

Kommentarer
Postat av: zs

hogy mik vannak Stockholmban :D



nanananananananana/" rel="nofollow">http://bil.feber.se/art/165777/nananananananananana/



mindjárt jössz hazaaaaaaaaaaaaaa :D

váromvárommárnagyonnagyon!!

csókok

2009-10-01 @ 12:07:55
Postat av: z

idefigyelj frusko!!

képzeld voltam tegnap backgammon versenyen. ilyen 100ezer forintos összdíjazás... és képzeld, megnyertem :o

és 40et kaptam.

mit szólsz? büszke vagy rám? ;)

2009-10-11 @ 11:42:17
Postat av: zs

szia Picim!!!



határozottan emlékszem h tegnap (vagy tegnapelőtt?) elkezdtem ide írni..de arra már nem h el is küldtem-e.. sztem nem..na mindegy, a lényeg h rá kellett jönnöm h rövid ez a párórás villámtali párhavonta :S szerencsére Te gyakrabban jössz mint ahogy én megyek ugyh most rajtama sor :) na nem igérem h most azonnal pakolok és repülök (pedigdejólenne :) bár inkább nyáron mennék szerintem. a jövő nyaram meg eléggé képlékeny most még, bár van egy tervem amiről Te tudsz is (kevesek egyike akinek említettem, értékeld ;), és nem továbbadni, psszt!!), s az szintén nem kedvez egy skandináv kiruccanásnak. na mindegy, hamarosan ugyis dolgozni akarok megint, ismét arra van szükségem h megtanuljam értékelni az életemet, mert ez így nem mehet tovább :D ugy viszonyulok a sulihoz, mint gimiben, kb minden tekintetben, sőt durvábban, és ez nem jó. mivelaz önostorozás nem jött be, csinálják inkább mások. üssetek!

ja, a csontos kulcstartó meg asszem nálatok maradt :-(

nah megzavartak, fu de utálom ezt..fogadj be menekültnek hozzátok!! főzök-mosok-takarítok :)

csókok

írok még becsszó :)

2009-10-13 @ 13:45:40
Postat av: Ronnie Jeremy





amugy remélem ott kedvesebb idő van mint itt, és élvezitek Dömével :)

küldjél nekem könyvet :D

..csak szólok :)

..



csók

*

2009-10-20 @ 16:34:11
Postat av: Ronnie Jeremy

írtam ma..most nincs itt..remélem azért nálad megbújik vhol..amugy mindig olyan fura kódot kell beírni h télleg nem vagyok robot, mikor küldöm a postot..vagy mókás vagy kifejezetten ijesztő..mindegy az előző cucc lényege az volt h élvezzétek Dömével h ott van, meg h küldjél könyvet xD



csókok

m

2009-10-20 @ 20:10:34
Postat av: felpufi

nah...új hírek? rövid postok? pillanatképek? Döme?? ..és a könyvem??

válaszokat várok :D

csókok

2009-10-24 @ 19:48:22
Postat av: mur

a mi magzatunk eltünt mint szürke rénszarvas a ködben. mi a pöcs van mááár??? a kulcstartó itt bőg és várja a gazdáját.. egyeztetett időpontban átvehető a recepciósnál pussz és kramm

2009-10-25 @ 20:57:40
Postat av: zsü

nem küldött nekem könyvet Dömével tuti azért sunnyogott..de sikerült vele "beszélni" a facebookon, ugyh elvileg jól van, mert muffint kért :D (persze, hacsak nem a gonosz ikertestvére tévesztett meg)

a kulcstartót kéretik megvígasztalni, amíg érte nem küldetek..a titkárnőm majd egyeztet időpontot, mikor lehet menni :)

..azért legalább jó sok kép van ebben a postban, lehet nézegetni..cseles :)

nagy ölelés mindenkinek

zs

2009-10-26 @ 23:25:30
Postat av: z

majd még információt kérünk. kram.

2009-10-27 @ 22:43:03
Postat av: z

majd kérünk még információt. kram



elsőre fennakadtam a spamszűrőn :( megpróbálom másodjára is

2009-10-27 @ 22:44:18
Postat av: z

ja nem, csak hülye vagyok

2009-10-27 @ 22:44:44
Postat av: é

Fru most már vmi legyen...:D!

2009-10-28 @ 12:11:46
Postat av: taksony

bossen år tilbakka!

frusziiii nincs mailcimed ahova tudok írni neked?

2009-10-30 @ 00:12:58
Postat av: zs

hétvége van, írhatnááál mááár vmit!! esetleg a beadandómat megírhatnád helyettem! nemtom melyik órára kell és azt se nagyon, hogy miről, de holnap estig kell elküldenem..terjedelem is mindegy! na? :)

msnen is rég láttalak..mondjuk én se vagyok sokat, élvezem a falusi élet szépségeit, úgymint favágás, gereblyézés, palántaültetés, kertrendezés..és még Rexet se foghatom be dolgozni, megint csinált vmit a lábával és rendesen be van dagadva az egyik az egyik bokája, vagy milye van neki..persze lehet h csak tetteti :)

na írjál vagí én írok még ilyen baromi érdekeseket.

ölelés

m

2009-10-31 @ 15:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0