brun

Mitt hår är brunt!

Zsu: New York van rairva. Es meg azelott vettem, hogy tudtam volna, hogy megyek:). Egyik kedvenc boltombol van. Weekday. Es a meleg miatt voltam olyan baratsagos.
A koromlakk zold. Bizony. Szep! Es nem tudom miert Paula, de kb minden make up store-s koromlakknak egy lanynev a neve. Es igen, ez make up store koromlakk. Most eppen ilyen szinu a kormom:).

Ma bent voltam Stockholmban es azon kivul, hogy vettem egy polot, taskat es egy fekete vastag leggingst, ami ugy nez ki majdnem mint egy lovaglonadrag (gyonyoru!) a ZARAban, voltam fodrasznal. A fodrasz kicsivel olcsobb lett mint gondoltam, pedig vettem naluk sampont es balzsamot is, igy ugy gondoltam megnezem a ZARAt:D.

A fodrasznal ott voltam majdnem 3 orat. Egy nagyon aranyos lanyhoz kerultem. Es azert mentem oda fodraszhoz, mert errol sok jot hallottam neten. Sok blogot olvasok es tobben is ide jarnak. Es sok belulok kisebb hiressegnek szamit itt. Es ehez kepest meg se sokkal dragabb a szalon mint mas. Es ez jo. Szoval idementem. A Stureplan-on van. Egy ter, ami sznob:D. Osszes marka bolt itt van a kornyeken es sok klubb/etterem is. Tudom am hova kell menni. De mivel a lany akihez kerultem uj, igy olcsobb volt. O egy junior stylist. Teljesen elegedett voltam vele es legkozelebb is hoza megyek. Talan vagatni is es, es nem otthon. Majd meglatjuk.

Es, hogy milyen szint kevert ki vegul es utana kent ra mast, amit nem tudom, hogy mondanak magyarul. Szoval a vegeredmeny, amire mar annyiraaaaaaaaaa var az, aki vegig olvasta ez a sok felesleges szoveget:

Elotte kep, szexi lenoves:



Utana, meg szexibb:D (a farmert akkor vettem, amikor anyuval maszkaltunk penteken stockholmban - topshop. a cipot meg mult heten:D h&m)


Kommentarer
Postat av: zs

tja!

Viktornak hova tűnt a haja? eladta? a tiéd meg szép lett :)

amugy sejtettem h mi van a pólódra írva, azért is kérdeztem meg :) tudod h kb minden vonz ami NY..

én kék körömlakko(ka)t akarok, meg rózsaszínt!! de persze nem akármilyen árnyalatot, itt van a kis buksimban jól.

holnap megyek felvételizni (elte, pszicho, szakirányos felvételi..drukkolj..kell motivációs levelet írni meg önéletrajzot. önéletrajz van, de kb. semmi szakmai cucc nincs benne - nyilván olyat dolgoztam inkább, amiből eléldegélek. bár ha minden okés akkor októbertől megyek a seregbe :D

motivációs levélre meg 2 változatom van, szerinted melyik legyen? 1. sapka vagyok, vegyetek fel! 2. a faszom aki nektek tecceleg. szavazni ma éjfélig lehet)

szuper h találtál magadnak fodrászt. még egy lépéssel "beljebb" vagy. királyság. :D

szeretem h a képeken "elrejtve" időnként felfedezhetők a lakás részletei :)

puszik

m

2009-09-02 @ 15:29:08
Postat av: z

-letelt a határidő, de én a 2.ra szavazok



vasárnap voltunk slamen és a kőlevesben fent evett 9 svéd csaj, amikor elmentünk. kint meg futkározott egy olyan 9 éves svéd kislány. mondtam neki hogy hejdo és meglepödött és visszaköszönt hogy héjdo :DD



voltam szerdán fradi-dunaújváros kézimeccsen is. játszott fanni is, üdvözöltem a lelátóról!



jövőre megyünk ki, fogadj minket a reptéren egy termosz kávéval.



(küldj nekem repülőjegyet is)

2009-09-05 @ 12:51:43
Postat av: z

grymt

2009-09-07 @ 08:13:57
Postat av: wifi in the skool

:) és most élvezem előnyeit. persze lágymányoson van, nem az "én" kis fostos bázisomon, az Izabella utcai csodák palotájában van wifi, bár aszondják ott is akad csak cimbizni kell a karbantarókkal vagy a technikus fiúkkal. hm. legalább tudnék dolgozni míg órákra várok..olyan ügyesen sikerült meghirdetniük az órákat hogy csak na..vagy ütik egymást, vagy min. 3 óra szünet..pff..na mindegy, a lényeg h mindjárt itthon vagy :D

arrafelé mi a helyzet? hmhm? írhatnál pár sort vagy 1-2 kép, hm? ;)

csókok

zs

2009-09-15 @ 12:55:53
Postat av: vanda

rossz hir rossz hir sajnos nem leszek itthon amikor te:(

üzleti uton vagyok:S

ma is elutazom, ha hazajöttem felhivlak

remelem azert szeretsz meg

hianyzol nagyon

csokok

2009-09-15 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0