trött

Tegnap este buli volt. Eloszor Emileknel (szulinapja volt) aztan kint voltunk nehany helyen es a vegen subway szendvicsekkel felszerelve hazamentunk vkikhez. Sikerult reggel 6 korul hazaernem, ugyhogy gondolhatjatok, hogy milyen eber vagyok ma. Fel 3kor keltem. Magamtol!

Azota csak pillegek a kanapen es tvzek. Es ettem tejfolos-fokhagymas tesztat meg sutit:D. Penteken mosoda volt (Kristof mosott egyedul!!!) es a nagy 3 kek ikeas szatyor meg mindig az eloszobaban all sok finom illatu tiszta ruhaval. De en ma nem pakolok pont. Majd talan holnap. Attol fugg mikor jovok haza.

Jovo het lesz utolso, hogy vigyazok a gyerekekre. Nem birom. Most sokat dolgozok es nem eri meg, hogy azert vegezekk korabban, hogy menjek ertuk. Munkahelyen meg most sok van. Dec 31en rendszer csere van ami iszonyu sok munkaval jar, ugyhogy kihasznalom azt:).

Tegnap hivott Tildeeeeeeeeeeeee. Beszeltunk kb negyedorat:). Meg egy honap kb es jon.

Hajam szine megint uj:D. Amikor ott voltam penteken a fodraszlany (Jessica), mondta, hogy aaa igy nem jo. Elol a frufrumban egy tincs tul sotet. Meg hatrebb volt 1-2 tincs. En kb alig vettem eszre. Lattam, hogy sotetebb a hajam mint mashol, de azt hittem mindenhol:D. Mondta, hogy ezt mindenkepp ki akarja javitani, ugyhogy szerdan delutan ott voltam megint:). Akkor mar nem kellett persze fizetni. Penteken azert nem volt ra ido, mert zartak. Szoval most tett bele kicsit vilagosabb csikokat elol. Termeszetesebbnek tunik most. Szep. Meg szebb. Egyertelmu. Mivel rolam van szo, csak szep lehet:D.

Ja es tegnap este az uj cipomben topogtam vegig egyik helyrol a masikra! Az az uj amirol elozo bejegyzesben van kep. Mert azota van ket meg ujabb par:D. Csak akkor csereltem cipot amikor elindultunk hazafel.

Most megyek es veszek nehany szamot iTunesbe. Jei. Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi

Fru szeretnék képet az uj hajszinedröl!

Örülök h ilyen jokat bulizgatsz, kell is az, igaz a másnapok mindig szörnyüek:DDD!

pusaaa

2009-11-08 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0