söndag

Es en mar ebren vagyok. Kristofot hagyom delig aludni es akkor eljon velem Ikeaba:D. Venni kell fuggonykarnist, karacsonyi 1-2 dolgot es feher kosarakat az eloszobaba a "kalaptartora", hogy abba dobalhassam az osszes salamat.

Itt meg a kepek, amiket igertem. Nem tul jok, mert reggel fel8 korul nem jon be eleg feny, az eloszobaba meg rossz a vilagitas. Csak az egyik feleben van es masik feleben kicsit halvanyabb a feny:).

Az uj cipo rajtam:



A haj szinem azelott, hogy elol kijaivotta (es 1 mosas utan):



A hajam pentek reggel (jopar mosas utan):



Ing es en (es Zara "lovaglonadrag"):



Kristof es az uj salam (egyben van - nagy kor):



Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Csokok.






Kommentarer
Postat av: gyorsba

cuki vagy. télleg jobb lett a hajad h kijavította a csaj!! és a csizma még mindig csudijó..fashionblog alakul :D én meg majd írok egy gasztroblogot, hétvégén ugyis amcsi palacsintával virítottam.

puszik

zs

2009-11-16 @ 00:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0