nekem az nem jo

Valami felet vettunk anyuval a mulktor, amikor otthon voltam de nem igen hasznalt. Az valamilyen baby volt, tengervizzel. Van egy masik ami meg jo, es nem ilyen durva mint az Otrivin comp, de abbol mar csak ket adag van (1-1 orrlyuk). Mindegy.

Ma reggel csinaltam fenykepet az uj ingemrol (kokcas szep) es a ciporol, ami NEM COWBOY csizma es nem is hasonlit ra, meg a hajszinemrol is. Majd felrakom oket ma vagy holnap.

Annyi mindent le kene fenykepezni, de ble:D.

Ma munka utan (fel5) talalkozom Kristoffal es elhozzuk a H&M csomagot (otthon hagytam a papirt, amivel ki tudom hozni es o hozza le a varosba), amit rendeltem :D, aztan veszunk kajat es hazavisszuk es megesszuk. Kereeeeekecskenyulacskaaaaaaa.

Csokok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0