förlåt - nehany öszi kepeim eddig:








Jol vagyok. Nem tudom, hogy miert nem irtam. Mert lusta vagyok:S. Kb. Rossz kifogas, tudom. De most irtam es meg kepeket is raktam fel!

Penteken fodrasznal voltam. 4 oran keresztul! Sotetebb lett a hajam es rovidebb valamivel. De nem sokkal. Ha nem szamoljuk a new yorki repulojegyemet akkor ez volt a legdragabb dolog amiert fizettem. Eddig! Ket alomtaska egyszer ugyis enyem lesz! De az arban benne volt egy kura a hajnak, egy maszk es egy spray. Mostantol gondosan apolom majd a hajamat, mert rafer!

Irok megint hamarosan. Becco! Csokok!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

a Döme megette a szajfenyemet:P

a maradekot meg a MArci kente magára.....hát most mi a fenét csináljak?

Ezer éve nem beszéltünk, már jó volna..

megint utazom, ha hazajöttem megpróbállak felhivni.

de ahogy látom azért nem uncsizol...

küldj egy képet az új hajadról kérlek..puszmák

2009-11-02 @ 09:52:08
Postat av: taksony

SEX ÉS new york

nekem jobban áll a szájfény mint Vének, és ezt döme is alátámaszthatja:)

fruszi irj mailt, mert nincs netem de már jórégen nem beszéltünk mert egykis kurva vagy:D

szóval ne lustálkodj mer elásunk!

Skicka kommentar!

2009-11-02 @ 16:41:40
Postat av: tas

jó hely ez a stockholm :)



http://www.novilist.hr/Vijesti/Novosti/kosor-i-pahor-potpisali-arbitraz.aspx



nem fordítom le a cikket, Fru ugyis érti mi van benne xD, de a lényege h jó hír, ezentúl szlovénok és horvátok nem baszakodnak a határvitáik miatt, csak nemzetközi bíróságon, és ez jó az EUs csatlakozási tárgyalások miatt.

..és Jadrankának milyen jó a kabija, nem? :)



csókok

2009-11-04 @ 13:58:50
Postat av: zs

a mi Markonk öregszik..őszül, hippisedik (elmehetne fodrászhoz..) de azért még mindig cuki :D

jah, külön felhívnám a figyelmet a műsorvezető hölgy cipőjére! sztem én még ülni sem tudnék benne..



http://dnevnik.hr/showbizz/glazba/thompson-napadi-na-mene-dolaze-iz-ureda-predsjednika.html



pussz

2009-11-05 @ 22:49:31
Postat av: zuzu petas

hej,



hur mår du idag? aszontad írsz..milyen mostanában arrafelé? időjárás, iylesmi?

kíváncsi vagyok ám a hajadra. barnább lett..és ha hozzávesszük h még szemüveged is van..ezt az IQ turbót :D

én is akarok ám új hajat..kíváncsi vagyok télleg megcsináltatom-e..bár sült-töltött birsalmát is csináltam vmelyik nap, pedig előtte 1 nappal asse tudtam mi az a birsalma..de fincsi lett :D és legalább rájöttem, h mi az az azonosíthatatlan íz/aroma az egyik (világosabb színű) haribo-s gumicukimaciban ;)

persze továbbra is Malaco az igazi, meg a party animalek :D



na pötyögjé' vmit Te is.

legalább annyit h háomhusz..

csókok

2009-11-07 @ 23:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0