vet ikke

A muffinok: egyik kakaos teszta benne csokidarabok, malna szeder es talan meg ribizli is. Elvileg csak malna kellett volna, de akartam csoki darabto es csak gyumolcs kevereket tudtam venni. A mazas az pedig cheesecake-s. Egy sima teszta, amibe lyukakat kellett "furni" es abba rakni egy klikk sajtkremet. Aztan megsult es ra a maz: sajtkrem (phildalphia stb) es porcukor. Meg tettem bele etelfesteket is. Finom volt, de azt hittem kremesebb lesz. Meg a maz tul hig volt. Nem folyt le de surubb jobb lett volna.

Kepek folytatasa. Majus 1en megint repultem Mo-ra. A repterrul anyuval, apuval es Danival rogton mentunk Gyorbe. Ott voltunk egesz hetvegen. Voltunk mindenfele, tobbek kozott KIMLEN, Hedarvaron (a KRUMPLIBOGAR szobornal), Pannonhalman. Hazafele pedig beugrottunk Tatara. Gyorben talalkoztunk Domevel es Kataval is. Meg Futesszal is:D. Na meg persze Vickoval!



Folytatas kovetkezik! Joejszakat! Csokok!

Kommentarer
Postat av: lehet h kivül szöke vagyok, de belül sötét

Hola!



Hur mar du?



bár tegnap volt kis kocc msn azért írok ide is nehogy aszidd nem értékelem h raksz fel képeket :)

pedig dehogyisnem

aztán..bár odébb van de mostanában nagyon repül az idő. szal költözés és lakberendezés minden mozzanatát dokumentáld ám :)

tudom h hosszas feltöltés meg ilyenek de pár kép, kis szöveg és mindenkinek jó lesz :D



jah, kiderült h csak VOLT rebarbara a kertben..persze nem meglepő h nem tűnt fel, a gázóraszekrény (viszonylag termetes élénkcitromsárga cucc) eltűnését is 5 év után vettem észre..

mindegy azért a receptet kipróbálom! majd szerzek rebarbarát megint..télleg, képzeld, virágzik a paprikám :) remélem hamarosan termés is lesz! van egy kép a wiwen róla bár akkor még fiatalka volt hehe



Éviii, kitartást, mingyávége, jó lesz, néha kis mikrolazítás belefér, nekem a mai pihenő cseresznyeszedés és hari mata hai hallgatás volt (2 in 1, időspórolás miatt persze ;)



francba Rex nem be akar jönni? hajnali fél 1 és nem hagy aludni.. hát nem volt gyerekszobája vagy mi a f.. liberális nevelésem csődje, mondtam is mindig :)



na csókok..majd dumcsi..addig is písz end láv

zs, a csendtörő

2009-05-28 @ 00:31:38
Postat av: dagatt (da ma volatm uszni legalább)

Früccciiiiii!!!

megtaláltam Neked a tutit :) persze lehet h már lejárt lemez nálatok, de hátha..szóval..

jeans + leggings = ... na mi? JEGGINGS! :D

nem szopatás, télleg. írd csak be a keresőbe és kérd a képtalálatokat. mottó: az extra szűk farmernél is van szűkebb :P

és a Topshopnak is van!!

csókok!!

zs

2009-05-28 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0