kepek

Otthon voltam aprilis 16 es 21 kozott. Anyut leptem meg a szulinapjan:).


Kommentarer
Postat av: zs

na megtöröm a csendet (bár a kurva madarak olyan zajosak hogy hangosabban kell magamban beszélnem, ha hallani akarom magam)

nagyon jó képek, de télleg. Bogi übercukker. muffint kérek :) milyen ízűek? az egyikre csokis-paradicsomosra tippelek, de a másik, a "mázas" az milyen? biztos fincsi nyami mondjuk így képen keresztül kevésbé hízlal (bár engem így is, hja, genetika...)

jó volt vmelyik nap msn (Vic, Veled is :)

apukádnak üzenem h könyv megvan, bár biztos voltam benne de direkt lecsekkoltam, s hamarosan viszem is csak most a vizsgák miatt zombi vagyok, becsöngetnék tuti megijedne bárki is nyitna ajtót :D

nah tipli, holnap vizsga..

ölelés

dagatt

2009-05-20 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0