nä men

Zsu: most epp barna akarok lenni es az is leszek:D. De mostmar egy hete nem voltam es ma elfelejtettem:S. Majd szerintem csutortok reggel. Reggel kapok plusz percet. Az alvasnap nem ott alvos volt, hanem sok termek akcios volt, ami az alvassal fugg ossze. Az uj matrac nagyon jo. Alig tudtam felkelni egesz heten. Mindig feloraval kesobb sikerult mint ahogy akartam volna. Vagy meg tobb idovel:D.
Igazi dulce szart megprobalok majd beszerezni. Remeljuk van tenyleg. De ha mar fagyi is. Tegnap nagybevasaroltam ICA-ban es volt fagyikostolas es kostoltam karamellas-fahejas kartedort. Mmmmmmmmmmmm de finom.


Amugy ha en riktan irok akkor ti is. Ez ugy tunik biztos. Ej ej ej.

A heten nem tortent sok du de izgalmas.

Kedden ugye ettem gofribufet. Mmmmmmmm. Tildevel. Ott ultunk 3 orat kb. Az Uppsalai egyetemen vannak kulonbozo nation-ok. Minden nation-nak van egy haza, ahol laknak is nehanyan, de vannak bulik, kavezok mindenfele. Bulihelyuk is van de oda csak az mehet be akinek van egyetemi diakigazolvanya. Nekem persze nincs, de a gofri bufebe en is bemetettem. Az is az egyik nation-on volt. Egy regi haz. Annyira jo volt. A szimplara emlekeztett. Osszevissza butorok stb. Na szoval ot ettunk gofrit. Jo sokan voltak. Azember maganak sutotte a gofrit (legalabb friss volt) es volt tejszinhab (igazi tejszinbol) es malna lekvar, aminek annyira finom malna ize volt, hogy mmmmmmm.

Hetfon edzettem. Szerda es csutortok gyerekek. Penteken edzettem megint. Eloszor Karolinnal aztan tornan voltam.

Mult vasarnap is Karolinnal voltam de akkor egy nagyon jo kavezoban es sutiztunk es setaltunk. Utana este meg a fiukkal mozban voltam. A Gran Tortinot neztuk meg.

Tegnap delelott elmentem bevasarolni, vettem egy csomo kajat es talaltam a hoemmben egy olyat, hogy ijjj. Utana mosoda volt meg edzes aztan punnyadas. Ja es penteken vettem vegre igazi edzo gatyat. Szuk, vadli kozepeig er, fekete, es a seggen meg a vadli reszen van csik - fenyvisszaveros. Meg kint is futhatok. Nem mintha lenne cipom hozza. Az a kovetkezo projekt.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: yo man

szia picim,

barnulj csak, én is azt teszem, végre eljutottam szoliba jei. egyből jobban érzem magam én is meg a bőröm is :D

sőt úszni is voltam ugyh király.

hétfőn Dorcival voltam majdnem egész nap, mókás volt, csak az a fura h kb. mindig elalszik (alvásidőn kívül is) ha én vigyázok rá..vajon ennyire untatom vagy átragad rá a nyugodtságom? :D jó mondjuk kb. mindig beteg ha én vigyázok rá (na nem miattam :) szal az is magyarázhatja h beteg azaz fáradtabb azaz könnyen elpilled..

ez az egyetemi berendezkedés olyan lehet mint az amcsi omega-kappa-gamma házak? az menő :) mondjuk azok kellemesebben vannak berendezve mint ahogy ezt leírtad vagy a szimpla..engem vhogy a hideg kiráz ezektől a lepukkant helyektől, ráadásul a lomtalanításból beszerzett, összekukázott bútorokkal berendezett hideg-nyirkos-áporodott helyet ugy adják el (a betérő alkalmi fogyasztónak) mintha min. a liszt ferenc téren lennél, árakat tekintve mindenképp..ja, és csorba, fül nélküli bögrében felszolgálni a kávét nem ciki, hanem menő...pff

na de mindegy, majd ha lesz egy saját kvzóm az majd full extrán lesz berendezve :D

addig is locsolgatom a paprika magjaimat/palántáimat!

béke

zs

2009-04-02 @ 14:02:29
Postat av: e

fruc nem is biztos h sikerul elkuldeni mert en meg nem irtam ide sosenem:)

na az van h tegnap nem tudtam veled beszelgetesbe melyulni mert eppen indultam irodabol haza de megszervezem a talkozot szivesen csak mondogassad meg mikor jossz haza pontosan

addigra lehet h elkeszul mar vegre a szoba vagyis szinte biztos es akkor lehet nagy lakasavatot csinalni es ha lesz nagy lakas akkor mar jol el fogunk ferni es lehet tarsasozni meg iylenek megint

na hat ennyi

2009-04-03 @ 13:49:57
Postat av: z

szerdán leszerepeltem. mindenki elvert :S

szégyenlem magam :D

ez is a te hibád :D

2009-04-04 @ 18:49:44
Postat av: vanda

kövérnek és ocsmánynak érzem magam

csütörtökönvége volt a diétámnak

most hétvégén ettem egy pár azelött tiltott kaját

de hétfőtől megint semmi sem

még le kell fogynom csomót szóval megyek hétfőn fitneszbe vagy margitszigetre gyalogolni

még nem döntöttem el melyik..

de mozgás lesz az tuti

ma nincs túl jó napom

és hamarosan megiint utaznom kell

sok a munka és új lakás kéne mert ez annyira kicsi hogy alig férünk el.

utálom

hiányzol és már itt az ideje hogy találkozzunk

csókollak

2009-04-05 @ 13:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0