sok koronaval szegenyebb

megint. De majd mindjart kifejtem, hogy mikkel gazdagabb.

Evi: na azota nem is beszeltunk:D. Elfoglalt vagyok:). De irok ide vegre.

Vanda: a buszkebbnel buszkebb vagyok rad. Es irigy is:D. 7 kilot en is akarok fogyni. Az edzes jol megy, de koplalasban nem vagyok meg az igazi... . Amugy most beszelunk msnen:).

Z: jo tudni, hogy itt vagy. Visszavettel a kommentekbol. Csak a jatek. Fuggo lettel. Elhanyagolsz minden mast. Nem lesz ez igy jo.

Krisztian: mondjuk, hogy az a mellbimbom. Akkor tudom, hogy orulsz:D. Es ki az francnak van ideje 40 percnel tobbet futni??? Akkor mast kb nem is tudnek edzeni.. .

Mami: tegnap lattam az ICAban dulche akarmi carte dor fagyit.


Ikeaban ma es holnap alvasnap van. Biztos otthon is. Sok akcio, foleg ikea family kartyaval, ami ugye nekem van. Mondtam Kristofnak menjunk el, mert ugyis kell agy meg ez az. Kristof regi agya 140es, ami kicsi es eleg megviselt mar. Agyra szukseguk volt, de mivel hamarosan koltozunk igy nem akartunk most venni keretet stb. De vettuuuuuuuuunk ket 90es matracot es ra egy 180as izet. Tudjatok. Ami jon ra a matracra. 700 korona kedvezmeny volt most. 4000 korona lett igy labakkal egyutt. Amibol igaz csak 4et vettunk 8 helyett:D. De Viktor megkapja Kristof regi agyat es akkor Viktor regi agyarol levesszuk a 4 labat es tadaaa. Vettunk ket lepedot is (bar Ildi azt mondja, hogy az kicsi - 200 szeles). Vettunk meg ket parnat es ket takarot is. Kellett egy jo takaro, mert csomoszor ejjel megizzadok, de takaro nelkul meg nem fogok aludni. Vettem ket lekvart is. Voros es kek afonyast. Ikeas olyan finom:D. Ugyhogy osszesen sikerult kb 5000 koronat ott hagyni:D. De ebedeltunk is ott. Husgolyot:D.


Heten nem tortent sok minden. Svedorszagban van kanelbulle (fahejascsiga) nap, fettisdag vagy mi (egyiks sutit eszik akkor mindenki - semla) es våffeldag (gofrinap). Es ezek utan meg mindig vekonyabb az atlag mint Mo-n. De hogy hogy azt nem ertem. Na mindegy. Gofrinap most lesz szerdan. Es ennek oromere megyek kedden gofri bufet enni Tildevel, akivel a koncertre is fogok menni. Amiert talalkozunk igazabol, az az oneletrajzom. Segit javitgatni, mert szerintem meg mindig ble. Es ha mar ugyis talalkozunk miert ne egyunk gofrit. Raadasul olcson, mert egy egyetemi klub feleben fogjuk enni.

Most nagyon osszevissza irok megint, de kozben Vandaval beszelek es nezegetem a tvt stb.

A heten ketszer voltam gyerekekkel es edzettem 4x. Szauna a heten kimaradt de a szolarium nem. Heti egy mostmar csak. De tok szep szinem van vegre. De utalom, hogy mindig a hasam a lebarnabb, ami meg nyaron sem latszik.. .

Par perc es jon Osloi beszamolo masodik egyben utolso resze.

Csokok.



Kommentarer
Postat av: antikolok

tja!

megoldás a barna has problémára: mutogasd minél többet! s akkor látszódni fog. amugy mér akarsz barna lenni, mikor az arisztokratikus fehérség mindig menő? és a szoli kezd kifejezetten ciki lenni. a fehér nekem is közelebb áll az alapszíneimhez (csak megemlítem h tisztában legyél felmenőid genetikájával), a szolitól meg félek bár azért használom..na ja, ha a bőröm nem lenne genetikailag fos..

amugy idén asszem én is az arisztokratikus fehérségre gyúrok..bár mondtam én már ilyet és mi lett a vége..

dulche fagyi se lehet rossz, de el/megolvadna mire idérsz :) ugyh maradnék az eredeti DDL-nél if you don't mind.

jaaa és Vandának respect!! a 7 népmesei szám, és nem is kevés, sőt!! nagyon ügyes vagy :)

Früccim, milyen az uj matrac? kényelmes?

olvastam vhol vmit vmilyen alvásnapról :) de nem hinném h az itt volt. nem vmi egy éjszakát ottalvós (az áruházban, I mean) buli volt amugy? keverednek bennem az emlékek, sorry.

ez a fehéjascsiga-gofri-stb nap tetszik :)

lehetne nálunk is..túró rudi nap, zserbó nap, almáspite nap vagy darázsfészek nap (az is egy süti..de még milyen süti :) vagy vmi hasonló.

na majd jövök még

csók! zs

2009-03-27 @ 19:28:03
Postat av: antikolok

tja!

megoldás a barna has problémára: mutogasd minél többet! s akkor látszódni fog. amugy mér akarsz barna lenni, mikor az arisztokratikus fehérség mindig menő? és a szoli kezd kifejezetten ciki lenni. a fehér nekem is közelebb áll az alapszíneimhez (csak megemlítem h tisztában legyél felmenőid genetikájával), a szolitól meg félek bár azért használom..na ja, ha a bőröm nem lenne genetikailag fos..

amugy idén asszem én is az arisztokratikus fehérségre gyúrok..bár mondtam én már ilyet és mi lett a vége..

dulche fagyi se lehet rossz, de el/megolvadna mire idérsz :) ugyh maradnék az eredeti DDL-nél if you don't mind.

jaaa és Vandának respect!! a 7 népmesei szám, és nem is kevés, sőt!! nagyon ügyes vagy :)

Früccim, milyen az uj matrac? kényelmes?

olvastam vhol vmit vmilyen alvásnapról :) de nem hinném h az itt volt. nem vmi egy éjszakát ottalvós (az áruházban, I mean) buli volt amugy? keverednek bennem az emlékek, sorry.

ez a fehéjascsiga-gofri-stb nap tetszik :)

lehetne nálunk is..túró rudi nap, zserbó nap, almáspite nap vagy darázsfészek nap (az is egy süti..de még milyen süti :) vagy vmi hasonló.

na majd jövök még

csók! zs

2009-03-27 @ 19:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0