Oslo

Penteken fel8kor elindultam Uppsalabol. Stockholmban atszalltam, ahol vettem reggelit es fel9kor indult a vonatom Osloba. Fel3ra odaertem, eltipegtem egy metromegallot es talalkoztam Anettal. Hazamentunk, orultunk:D. Aztan jott Sigmund es elmentunk kajat es pizzat venni.



Ez a 3 Stockholm es a reggelim a vonaton. (a fenti harom, ha nem lenne ertheto)



Ez pedig mar Norvegia. Nem sokkal, hogy atleptuk a hatart. Nem all meg a vonat, es nincs semmi ellenorzes, csak bemondtak, hogy kb most fogunk aterni Norvegia. Ott amugy tobb volt a ho es a telefonom atvaltott. A vonatbol ennyi kulonbseget ereztem. Meg az allomasnevek.. .

Szombat reggel felkeltem es sutott a nap. Elso kep, amit az agybol lattam. Gyonyoru ido volt. Sigmund csinalt nekunk finom reggelit (Kristof akkor fog Anett neked -barkinek- reggelit csinalni, amikor ####gyerekek potyognak majd az egbol:)), aztan osszekapartuk magunkat Anettel es elindult a varosba. Metroval. Mert ott van az is. Es villamos is! Uppsalaban egyik sincs, Stockholmban meg csak metro a ketto kozul. Utana egesz nap vasarolgattunk kb. De lattam a palotat is! Nem tul kozelrol, de hat annyi bolt volt/van es annyi mindent kellett vennunk:D.



A halas kepek a vacsora. Nagyoooooooooon finom volt. A palotarol es van ket kep. Gondolom tudjatok melyik az. Van metros, villamosos, Zara fulkes (ezt az inget vettem meg) kep. Carlingsban pozolunk a tukorben:D. Es most lathatjatok Sigmundot is:).

Folyt kov.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: szlovénia kapja be

hello :)

jaaj kicsim olyan jó volt tegnap beszélni Veled meg kibeszélni magamból, kösziköszi, remélem nem szívtalak le nagyon. megkönnyebbültem picit, ami ma reggel a mérlegen is látható volt jei, már csak másfél kiló felesleget kell leszenvednem magamról, 2 és fél kipipálva (csak el ne kiabáljam ;)

meghallgatásért és jótanácsért cserébe erősen lobbizok h az osztálytali május 2 és 10 között legyen :D

ja és cheescaket sütnünk kell, ha itt leszel!!!

Évi, "beszéltem" Mártival, ugy tűnik h május lesz az osztálytali időpontja, de kapunk majd megint körlevelet, többet egyelőre nemtok :)

jaaa és képzeld nem csak hogy VAN és LÉTEZIK maturalno putovanje video, de nekem meg is van! legalábbis találtam egy videokazettát (nyehehe) amire ez van írva, csak kell szereznem vmi eszközt ami le is játsza..vmi régiségkereskedésben, esetleg :D igazából be kéne digitalizálni és akkor átírom simán (persze csak ha van rá igény) de ahhoz technikai segítség kell, az meg most kétesélyes..naa mindegy, puszi a pofitokra

2009-03-15 @ 15:07:46
Postat av: vanda

het kilot fogytam, de meg iyg is mocskos dagadtnak erzem magam

DAGADTnak igy nagy betükkel:S

remelem hamarosan jobb lesz

es nem erzem magam akkoranak mint egy bálna hanem mint csak egy vizilo

vagy egy tehen

jajj jajj jajj...

2009-03-15 @ 18:44:49
Postat av: évi

Mostanában lusta vagyok irni de VANDA erre muszáj reagálnom! Bolond vagy, sose voltál se elefánt se vizilo se tehén se semmi, de föleg ugy h ennyit fogytál ne mondj ilyet! nagyon ügyi vagy igy birod, csak kitartás továbbra is:D!

Zsu épp most beszéltem veled, de nem tudtam reagálni arra amit a blogra irtál! Kazinak nagyon örülök, ugy érzem ez kell ahoz h nekem ez a kirándulás ujra elöjöjjön valahonnan nagyon mélyröl:DDD!

Fru veled is mostanában egész sokat beszéltem, remélem ez igy is marad:DDD! jo munkát a hétre, és ne költekezz:DDD!

pusaaaa i zagrljaj

2009-03-16 @ 10:47:54
Postat av: z

héj

itt vagyok

2009-03-17 @ 19:15:33
Postat av: z

héj

itt vagyok

2009-03-17 @ 19:15:54
Postat av: z

kétszer is

köcsög megerősítés

2009-03-17 @ 19:16:18
Postat av: -=C.h.R.i.S=-

Kedves Hugi!



Ne haragudj, hogy ezzel kezdem, de az inges képen olyan mintha a bimbid átszúrná az inget. Csak az én vágyálmomat látom kifejeződni abban a képben, v tényleg így van? Ha igen, nem bánom/bánjuk (vannak itt férfiak is akiknek a nevében beszélhetek remélem). xD



Más. Vanda: hajrá. Jó úton haladsz ne csüggedj! Marcinak meg üzenem h dícsérjen meg bíztasson, úgy jobban megy az embernek is.

Nekem nem éppen dícséretben volt részem. Kiderült h van olyan hasgyakorlat amit két éve rosszul csinálok. Király, mi?! Na mindegy. Sose késő változtatni. Van Schwarzenggernek egy könyve: A testépítés enciklopédiája. Most erre hajtok, állítólag tele van okossággal.

Meg ilyet is hallottam h 40 percnél kevesebbet futni fölösleges, mivel addig erőállóképesség fejlesztő hatása van, utána kezd a szervezet zsírégetésbe. Ha végeztem a pénteki jog zh-mmal belevetem magam ennek az egésznek a tanulmányozásába. Aztán tudok majd okosságokat megosztani. Persze nem itt kommentbe, van aki b*szottul nem érdekel. =)



Pussz a lányoknak, pacsi a fiúknak

2009-03-17 @ 20:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0