megvagyok am

Hatha aggodtatok. De megvagyok. Jol. Es ma tok szepnek erzem magam. Bar ez tudom minek koszonheto. Mindjart ki is fejtem:D.


Most amugy dolgozok, de Ildi ma szabad igy en ulok a szobajaban. Most ebedszunet van, de ma csak egy shaket iszok ebedre, igy inkabb nem mentem le a tobbiekkel. Nincs kedvem nezni, hogy hogy esznek finom kajakat:D. De este megyunk Gyulahoz, Piroskahoz es Viggohoz, szoval ott valoszinu tobb kaloriat fogok enni, mint kene (nem beszelve az osloi kiruccanasrol:)), igy ebedre csk visszafogottan.

Az utazas. Aaa nagyon jo volt. Olyan jo volt megint latni Anette. Mielott kikoltoztem, akkor talalkoztunk utoljara. Juniusban. Masfel eve kb. Tul sok. Meg is beszeltuk, hogy ez igy nem mehet tovabb (ugye Anett? - tudom, hogy itt vagy am :p). Legkozelebb o vagy ok jonnek aztan en vagy mi es utana kulfodon talalkozunk. Hogy, hogy titok. Az ugyis csak jovo tavassza lesz.

A vonat ut elment. Neztem a The cityt, ettem finom reggelit, zeent hallgattam, nezelodtem. Meg sosem jartam arrafel, ugyhogy volt mit nezni. Sok sok meg tobb ho volt. Svedorszagban kicsi, de Norvegiaban es Osloban tuuuuuurkrmf sok ho:D. Ez a hang irasban nem jon ki jol:D. Leszalltam Osloban kb fel3kor a voantrol. Anett 3ig dolgozott igy eltipegtem egy metromegallot. Persze nem tudtam merre menjek, de 5perc alatt bekveredtem (nem direekt) egy bevasarlo kozpontba:D. De utana talaltame gy terkepet egy villamos megalloban igy gond nelkul megtalaltuk egymast:).

Arrol, hogy melyik nap mit csinaltunk majd irok otthonrol es rakok fel kepeket is. A lengye, hogy Oslo nagyon tetszet, sok viz es ho. Zold is van, de nem most:). Tavasszal meg nyaron biztos gyonyoru minden. Meg a tenger illatot is ereztem, amit Stockholmban nem igen szoktam. (Osloban sosabb a viz.)

Buszkek lehettek ram, mert kiderult, hogy meg egy nyelvet ertek:D. Sigmundal ugyahogy beszelgetni es tudok. De o aranyos volt, mert velem lassabban beszelt mint amugy:). De amikor 3an beszelgettunk az norvegul, svedul es magyarul volt. Neha angol is:D. Marmint ok. En meg ertettem jei. Es meg a boltokban is tudtam kerdezni (Anett nem akart segiteni, mert, hogy en ugyis tudom:D. De vegulis ment, ugyhogy jo otlet volt Anett:)).

Hetfo este soksok koronaval szegenyebb, sok szeppel, elmennyel es krammal gazdagabb voltam. Kedd reggel meg fel8kor mar indult is vissza a vonat:(. Mar azota ugy hianyzik Anett. Es olyan, hogy vegulis ilyen kozel van/vagy de megse tudunk pl csak ugy kavezgatni, vasarolgatni :(. De talalkozunk mindjart es kesz!

Amiket vettem. Mert ugyis erdekel titeket:D. Egy farmer (aloooomszep - vilagos kek, szuuuuk Levis), egy bluz es egy ing (feher-vilagos kek csikos es a kezemnel feher - ilyet akartam reg - Zara), ket polo, egy fekete nagyon jo ov, ket artdeco szemfestek (itt nem talaltam), egy par cipo (most abban vagyok itt bent:D) es egy ruha.

Amugy Norvegia eleg draga. Ruhak nem sokkal dragabbak. Pl a hm-ben itt vmi 400 sek, akkor az ott 400nok. Csak ugye, ha egy sved ott veszi, akkor dragabb, dee nem olyan sokkal. De ami sokkal dragabb az a kaja es a lakas. Vettunk pentek este ket nagy pizzat, ami nem sokkal volt nagyobb mint 32, vagy inkabb akkora. Ez mennyibe keruuuuuult: tobb mint 400 nok:s. De persze ugyes voltam (megint), mert raktam at penzt a sparkontomra, amit nem tudtam elkolteni igy a kovetkezo fizetesig tudok azert kajat venni. Mast nem igazan:D.

De kit erdekel. Vegre Anettel voltam par napot es meg szep uj ruhaim is vannak:D. Most van eloszor igazi Levis farmerom. Egyszer volt, de azt orokoltem, ugyhogy nem az nem szamit.

Ma Tierpben alszunk, holnap meg Karolinnal fogok dolgozni, guyhogy nem hiszem, hogy vasarnap elott irok, de addig is van mit olvasnotok azert.

Kepek meg jonnek. Anett te meg ne aggodj, mert csak jo kepeket rakok fel:D. Rosszakat ugyis kitoroltuk. Rolad van egy kedvencem:D. Amikor majdnem elestel a lepcson a hoban ott fent, ahol mindenki sielt:D. Annyira vicces az a kep.

Na kommenteket pedig latni akarok, mert elegge visszafogtatok magatokat. En is. De en szabadsagon voltam:D.

Csokok!

Kommentarer
Postat av: csattogós lepke

szia Picim,

néha van komment tőlem de nem jelentős, tulképp nincs miről írni, naphosszat fetrengek a félhomályban és növesztem a szőröm meg a hájam, időnként egyesülök a világmindenséggel azt csá. elfogyasztottam kb 600 perc tömény Keresztapát (imádom), jópár évad SouthParkot + 1-2-t az utóbbi évek filmterméséből, bár még mindig nemvok túl uptodate filmekből.

örülök h jól sikerült az utad, és ügyes vagy h ilyen kis kozmopolita lettél. amugy egyre inkább ugy tűnik nekem ez a svéd az észak horvátja..mondanám h lehetnének a svédek az északi szlávok, ugysincsenek olyanok, de tuti h seperc alatt összeomlana minden eddig jól működő rendszer.

a rucikhoz is gratula, egy levis nadrág és egy olyan blúz nekem is a listámon van, csak itthon nem kapni 25e alatt, annyiért meg nem volt kedvem, elmúltak már azok az idők. de ha van Zara akkor van remény (hacsaknem oda hordták az összes kifutó modellt tavalyelőttről, mondván a halászoknak ugyis mindegy csak a kezük legyen ápolt). de ugye a gallérja is fehér? mert csak ugy a tuti ;)

a képeket majd toljad, ölelés

m

2009-03-06 @ 20:26:31
Postat av: vanda

mi mióta is tervezzük h külföldön találkozunk?

2009-03-06 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0