mar megint munkabol

Egyik no ket hetes Barbados es kornyeke hajoutonm van, igy az o irodajaban feszkelek. Ebed megint szegenyes ble. De uj izu shake. Malnas-bananos. Egesz jo, csak ehes vagyok.

Es mielott megint aggodna mindenki..: eszem reggelit (ma joghurt volt 100%os narancslevel - Anett raszoktattal a Brämhultsra... csodbe megyek, de nem erdekel:D), tizorai (egy latte volt ma:)), edes shake, utana lesz uzsira egy vmi smoothie aztan majd otthon kitalalok vacsorat. Szoval minden tapanyag belem kerul, amire szuksegem van, de most muszaj. Mult heten vegig zabaltam. Osloban kezdtem: feher kenyer stb aztan itthon is. Meg Tierpben Gyulaknal es majdnem lepattant a gatyam. Annyi vacsorat ettem h ble es utana ettem 4 fele sutit is:D. De jol esett mindenesetre:D. Aztan vasarnap langost csinaltunk Karolinnal es ettem kettot. A lenyeg: a heten szigoruan a legkevesebbet eszem es jovo hettol meg salata, tikhus stb. De igy tudom jol elkezdeni. Ja meg szoktam enni barokat. Fogyis szeletek. Iszonyat finomak vannak es van bennuk minden. Csak az arukkal van baj:D. De az most mindegy.

Oslo kepek jonnek, csak kesnek. De egy ket szerencses, akit elkaptam msnen mar latott egyet, kettot:). De Anett ugyis rakok fel rolad kepet:D. A mekis nem, de van masik:D:D:D. Sokan ugyse lattak meg. Meg Sigmundot sem, de rola is van 2-3 kepem:D.

Na most megyek mert tervem van:D. Mindig. Csak legyen is belole valamit

Jajjj es ma mit fogok venni? Na mit?????? Nem, nem ruhat, se topant. Hajszaritot. A regi kezd oregedni. Jo lesz tartaleknak. Most veszek egy nagyot, amivel 1 perc alatt kesz leszek:D. Es meg sok penzbe sem fog kerulni, mert meg Petronellaktol kaptam az Åhlensba 500 koronat es ott vannak jok. Este irok, hogy mi lett.. . Meg akkor jon beszamolo is Norge-rol:).

Csokok!


Kommentarer
Postat av: m

főzőcske mi? képek meg mennek a levesbe? :)

bármit főztél remélem finom lett :)

csókok

zs

2009-03-09 @ 20:37:16
Postat av: Z

én szerintem nem eszel eleget :D



ma megint verseny. majd alakítok :DDD

2009-03-11 @ 08:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0