en nem irok. ti sem irtok.

Troger vagyok, tudom:D. De van ra okom kuss.

Szerdan 6ra ertem haza, csinaltam jakat, ettem, beszelgettem es kb mar este sok volt es elajultam. Tegnap meg ugy volt, hogy Suzanne (mama) hazajon fel8kor, de hivott, hogy elmenne szinhazba es igy este 10re ert haza. De szerencsere hazavitt kocsival.

Nem olyan regen linkeltem Veronica Maggio egyik szamat. Jon Uppsalaba majusba es ugy elmentem volna, de nincs igazan kivel. Vagyis nem volt. Aki lany itt dolgozik, es fiatal (mi ketten vagyunk - o 20) mondta, hogy o szivesen eljon. Ugyhogy meg is vettuk a jegyeket:). Suru majus lesz. Elsejen repulok, 9en eskuvor, 11en visszarepulok, 15en penteken koncert, 16an eskuvo. Ja es aprilis 25en meg megyek leanybucsura:). Es aprilis 11 utan valaszthatunk lakast megint:). Remelhetoleg lesz, akkor valami jo majd. Most nem igazan van. Vagy fos helyen, vagy draga.

Ma kb 3ig dolgozok es utana talalkozom Lisaval es kavezunk vagy valami ilyesmi. Es ma fogok enni egy sutiiiit:D. Majd nem vacsorazom inkabb, de sutit akarok. Ha kavezoban leszek, akkor kell! Max este eszek csak joghurtot vagy iszok ilyen shake szart.

Vanda te mikor kapsz fizetest? En 27en. Rajottem, hogy a turankat szeptemberre kene idoziteni, mert nyarra terveim vannak. Amik egyenlore nem tunnek ugy, hogy meg is fognak valosulni, de soha nem lehet tudni! Szeptember eleje valamikor. Akkor biztos jo ido van meg ott. Setalos.

Es igen, kedves kivancsi olvasok. Vandaval megyunk kalandozni. Mar egy eve keszulunk kb Berlinbe. De ha minden jol megy megyunk is iden:). Mar most felre kene tennem penzt ra:D. De nem megy.

Oslo utan mar nem akartam venni magamnak semmit, kajan kivul kb. De nem megy. Azt szerintem irtam, hogy vettem szoknyat meg inget. Ha nem most irom. Fekete nagy vekony ing. Atlatszo kicsit. 300 korona helyett 74ert az enyem lett:). Ma abban ulok itt az irodaban epp. Es a szoknya mmmm. Ildi kirohogte:D. Fekete, elol 4 nagy gomb van rajta. Pepe jeans. Es 800 korona heleyy 180ert az enyem mar:D. 200 lett volna de hianyzott rola egy gomb (nem csak funkcioja van, de latszik is mind a 4 gomb) igy kaptam 20 korona kedvezmenyt. Es vettem 4 uj gombot. Bar ezeken nincs rajta, hogy PJ, de az nem erdekel. A szoknya amugy magas dereku es egy "madzag" van a derekan es felette meg anyag. Ertitek. Mint egy csakot szajat megkoti az ember:D. Es a formaja ilyen vicces. Seggnel bovebb, lefele szukebb. Es nagyo´n rovid. De jo lesz. Csak fel kene mar varrnom a gombokat. Majd hetvegen. Akkor lesz idom. Csak edzeni tervezek. Meg Gränby megyek fel Ildivel es beadom az egyik taskamat aminek, szar a pantja es mar vagy 2eve nem hordtam. Meg veszek kajat.

Ja es vettem meg valamit:D. Egy YSL ruzst. Igen Anett, azt:DDDD. Jag är busig:D:D:D:D (lehet forditani). Kristofot kertem meg, hogy nezze meg a taxfree-ben, de ott nem volt igy megvettem itt a varosban teljesen aron, ami SOK(k). De jo lesz sokaig. Szep a szine (alapozo szin majdnem es fenylik), tok jo a tokja csak nem a legtartosabb. De minden nem johet ossze. Meg keresem tovabbra is a tokeletes alapozo/bor szinu ruzst.

Ha nincs kep, akkor is vegig olvassatok amit irok?

Remelem. Ja es keressetek ra youtube-n tennis racket man-re. Egy pasi (azt hiszem van tobb is) atbujik egy teniszuton!!!! Annyira undorito brrr.

Mindjart lejar az ebedszunetem. Es en itt szopogatom a shaket:D. De tegnap ettem vacsorat, nyugi.

Csokok.

Kommentarer
Postat av: évi

Végig olvastam:DDDD!

Mit tervezel nyárra???

pusaaaa

2009-03-13 @ 12:09:02
Postat av: dagi

itt a teniszütős bácsi:

http://www.youtube.com/watch?v=LJR9Fb5v-D8

mér undorító? sztem nem az. inkább vicces, bár miközben néztem kb mintha be akart volna görcsölni mindenem :) veleszületetten nagyon laza ízületei vannak, az már tuti :D valamennyire nekem is, de ennyire azért nem..látnád unokatesómat :D hátra tudja hajlítani az ujjait a csuklójához. nem, nem ugy h ökölbe szorítja a kezét, hanem ellenkező irányba...de télleg. nekem meg mindig a könyökömön akadnak ki mások, h mennyire kifordul máá de undorító bazzeg. hát, ez van. és emiatt nem lövök íjjal sohadesoha többet..

bár egyre sűrűbb a májusod, olyan sűrű nem lehet mint egy karamellkrém, azaz hozzál nekem Dulce de leche-t lééécccciiii.

és persze h végigolvasom, alap. sztem képpel csak színesebb, de nem feltétlenül izgibb.

jóhír: nagyjából meggyógyultam, és megint járok úszni. kezdem is érezni jótékonyhatását, jei.

örülök ám nagyon h egyre többet mászkálsz ide-oda. koncert meg helyi arcok meg mindenféle..kiri nagyon.

lényeg: írjál Te is, írunk mi is. látod, most is működik. :)

ölelés, pusziiii

zs

2009-03-13 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0