ewa

H&m kollekciorol en is olvastam. Mar alig varom:D. Most ha orakon keresztul is kell sorban allnom, akkor is szerzek valamit. Ami szep persze!
Farmernadrag folyamatban van. Tul nagyok az igenyeim. Meg a combjaim:D. Tudom, hogy milyet akarok, de meg nem talaltam meg az igazit. Vagy ha igen, akkor meg penzem nem volt.
Nekem is van uj parfumom:). Lancome magnifique!

Nagyon jo hetvegem volt. Pentek - midsommar - grilleztunk 11en. Majd jonnek kepek, de a fenkyepezo Charlottanal es Emilnel van. Csinaltam ezer kepet Mirandarol es odaadtam, hogy tolstek fel. Szerdan megyunk mozoiba sokan (transformer 2) es akkor visszakapjuk. Azutan majd jonnek szepen lassan a kepek. Most mar egyre tobb keppel tartozok:s.

De most folytatom a magyarorszagi kepekkel. Osztalytalakozo, eskuvo!

szar blogg. nem tolt fel kepeket....

Kommentarer
Postat av: pufi

tja!



na igen, a combok méretével itt is akad elég probléma..és egyre csak hízok :(

mindegy már csak 2 hét és visszakapom talán magam..

mármint akkor lesz vége a vizsgáknak, na.

én parfümöm a már jól ismert Angel :D, de ha minden igaz hamarosan befigyel egy másik is :)

a tiedet meg majd megszaglászom ha parfüméria közelében járok :)

bővül a lista: abercrombie-t is akarok ide. topshop mellé pont.

itt most elég tavaszias az idő ugyh kedvfokozónak a következő szám:



http://www.youtube.com/watch?v=fUYaosyR4bE



peace

m

2009-06-22 @ 13:52:01
Postat av: über pufi

hello :)



régebben tudom h kedvelted a csajt, ez a szám meg kifejezetten dallamos és fülbemászó :)



http://www.youtube.com/watch?v=-ITZBBV8Syg



ölelés

2009-06-23 @ 20:23:17
Postat av: z

hol vannak a képek???

2009-06-28 @ 15:06:17
Postat av: vanda

na hello

most en is mert ezer eve mar nem

törtenesek nincsenek, az eletz azert zajlik, de semmi különleges nem törtenik

mostanaban az elvezeteknek hodolok es eszek finomakataz uram mindig megnyeri az ötletladat jol

es igy az ö cege fizseti a romatikus vacsorainkat:D:D:D

amugy sok a munka, sok az eső(:S) es keves a nyaralas sajnos

de majd összel valamikor

na meg ugye balaton

bikinit is kene vennem de dagadeknak erzem magam szal meg nem...majd maskor..valamikor....:D

remelem te jol vagy es nem dolgozod halalra magadat

es jöjjel mar haza kicsit megint:P

csokollak millioszor

es a marci is

2009-06-28 @ 18:56:45
Postat av: z

évi!!

rábapatonán voltál agárversenyen?? az győr közelében van igaz?

2009-06-30 @ 21:44:22
Postat av: évi

Z!

Elég közel van györhöz, de nem voltam sajnos, még tegnap végeztem csak a vizsgáimmal!

de mindenem sikerült uh már csak 5 tantárgy és diplomázhatok:D!

Zsu ha jol emlékszem neked még lesz egy holnap, egy kalappal nagyon szoritok! de ha nem emlékszem jol akkor meg gratulálok mert az azt jelenti h már sikrült!

Fru bocs h eltüntem, de teljesen belemerültem a tanulásba! remélem vmikor tudunk beszélni!

Pusaaa

2009-07-02 @ 22:29:08
Postat av: z

Évi! gratulálok! büszkék vagyunk rád!

Fru! kell segítség! néhány svéd kifejezést kell hogy mondj, meg fordítanod. és ezt még a hónap végéig! :D

szerdán nyertem bg-n. elég jól ment

2009-07-03 @ 08:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0