midsommar kepek

Juni 17, este 9:


A hatterben latszik, hogy milyen vilagos van. Juli 19, este 10kor (midsommar):


Ez hazafele a taxibol midsommar ejjel fel 2kor:


Most pedig a midsommar kepek. Eloszor epitettunk satrat, amit mindjart lattok, milyen csunya lett:D. Nem adtak hozza tetot. Kolcson sator. A ket oldala meg volt, de a teteje nem. Igy a ket oldalabol lett teo es az oldala meg ilyen szivacs izebol lett, amit a parketta ala szoktak rekni:D. Utana grilleztunk, ettunk sokat, aztan jatszottunk kubbot (a kepeken latjatok, most nem irom le, hogy kell jatszani) aztan uldogeltunk ettunk tortat, ami Charlotta sutott es pitet amit en sutottem, beszelgettunk stb. 10 korul meg bekoltoztunk a lakasba mert nagyon hideg volt.



Kommentarer
Postat av: Roxy

szia Picim,



nemtom mikor írtam utoljára, hogy mikor beszéltünk pláne nem, csak jelzem h élek megvagyok, befejeztem az alapképzést stb.

cuki a szoknyád, nagyon, a torta meg uhh de jól néz ki :D a kutyus cukker meg úgy összességébe nagyon jók lettek a képek. szeretem az ilyen színes-szagos beszámolókat :)

hihetetlen hogy milyen világos van ilyenkor még éjjel is nálatok, lassan már télleg meg kéne néznem..de ma hostesskedtem :D jövő7en meg (sőt már ezen a 7en is) forsítóirodavezetősködöm :D ugyh termelem a pénzt!! előbb-utóbb csak megtelik a malacperselyem :)

remélem hamarosan összefutunk msn, meg majd írok még..

Vic, meg Veled is msn, bűntudat nélkül h tanulás helyett pofázás van :D

csókok

dagatt

2009-07-15 @ 15:58:58
Postat av: Roxanne

ahoj!



mi ez a pangás emberek? vagy mindenki priviben nyomja?

képzeld vettem magamnak egy ruhát pedig nem is volt tervben, de nem sokat gondolkoztam-e velem jön-e haza :)

asszem kezdek belejönni ebbe a fordítás-tolmácsolás bizniszbe, persze mire profi lennék már vége is, de így a jó..Mártival mindig azon röhögünk h kurvák még nem voltunk de azon kívül elég változatos munkaköröket sikerült már betölteni..

holnap csajos tali, Mártival meglátogatjuk a kismamát, előtte svédülünk, ikea shopping lesz :D

majd a lakásról is toljál már fel képeket, plíííz

csókok

dagi

2009-07-17 @ 16:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0