joreggelt!

Nem regen keltem fel:). 2-3 het utan jol jott, hogy vegre kialudtam magamat. Zsu en se etem, hogy miert kussol mindenki. En mostmar visszatertem! Ideje nektek is! Es szedje ossze magat az is, aki eddig nem irt. Komment nelkul nem er sokat ez!

Sut a nap, vegre meleg van es jo ido. El akartam menni gyalogolni (nem talalom az edzoterembe a kartyamat:D), de elkezdodott egy film, amit mostmar vegig nezek. Majd megyek utana. Utana kitakaritok, mert rafer a lakasra... . Majd csinalok kepeket, de nem talalom a telefon toltojet. Anyuek mar lattak webcamen keresztul:D.

Van egy kis bajom par napja, 1-2 hete. Csomoszor eg a gyomrom, torkom, nem tudom pontosan hol:s. Eleg kellemetlen. MA nem ettem mast egyenlore csak sargadinnyet es meg nem faj es nem eg. Jei. Megprobalom, hogy par napig nem eszek tej es&vagy liszt termeket. De nem birom ki:D. Tegnap este egesz jo volt. Vacsorara ettem baguettet sonkas meg csirkes izevel es utana nagyon egett. Aztan egesz jol elmult. Kerek tippeket, hogy mi ez?!

Kerdes: honnan jonnek elo a muslicak? Ahogy elovettem a dinnyet paaaand, jott is egy.

Kommentarer
Postat av: évi

Most csak gyomor égésre reagálok a többit majd máskor mert piszok álmos vagyok! A hétvége nagyon jo volt, de tökéletes csak akkor lett volna ha te is ott vagy:D!

Nekem ritkán szokott fájni vagyis égni, de én mindig azért mert nem eszem és éhes vagyok, és akkor jol bezabálok, és el is mulik, de akkor gondolom ez a kettö nem ugyan az!

A muslicák nagyon szeretik a dinnyét meg minden gyümölcsöt, uh ezeket jol dugd el:D! Ezek csak ugy jönnek:D!

pusaaaaa

2009-07-19 @ 20:57:00
Postat av: mur

Szerintem az öregedés első jele. Sok a savad, és bizonyos kajáktól gigasok. Majd én jól meggyógyítalak!!! Dr Mur

2009-07-20 @ 21:08:49
Postat av: Dorothy from Kansas

szeva picim!!

szerintem reflux. írd be a keresőbe, olvass utána magyarul svédül meg latinul :)jó, nem vicces, tudom, na. nálam a fekély próbálkozik, de egyelőre én állok nyerésre :D

amugy meg a muslicák mindenhonnan jönnek :)

meséltem h együtt szigorlatoztam egy svéd-magyar csajjal?

na csók, meg tyúktej

dagi

2009-07-21 @ 21:33:13
Postat av: z

nem tudni mitől fáj.

egyébként nekem reggelente szokott néha. tényleg mit lehet tenni gyomorfekély megelőzésére? írtó gyorsan eszem :D

szerintem abbahagyom a backgammonozást, eddig csak szerencsével nyertem szerintem. szerintem

bridgezni fogok :DD szerintem multiply by végtelen

majd jelentkezünk :D

2009-07-25 @ 23:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0