bagaboo a vagabond

Evi: mit csinalsz mostanaban? Az eges nem attol van.. . De mar sokkal jobb. Vannak gyogyszereim meg amugy is elmuloban van.

Z: ne hagyd abba, mert akkor csalodunk benned. Es azt nem akarod!

Mur: elobb beszeltunk:).

Vanda: kerulj elo mostmar!

Zsu: amit meg nem is irtam: nagyon ugyes vagy (vizsgakra gondolok), buszkek vagyunk:). Sved-magyar csajrol nem meseltel!

A gyomor/torokeges mar jobb. Az ido kellemes. Ma talan 20fok korul volt, napon polos, arnyekban kardiganos. Ma Karolinnal maszkaltam a varosba meg sutiztunk.

Hetfon vegre hazajott Tilde Spanyolorszagbol. Mostmar megint nem unalmas a munkahelyen:). Pentekre megbeszeltunk, hogy sutunk. Munka utan idejottunk, ittunk bodzapezsgot mmm (csak szensavas, nem alkoholos..), meg csak voltunk aztan csinaltunk kajat meg sutottunk zabpelyhes, csokidarabos cookiet. Finom lett nagyon. Egyertelmu. Fiuk nelkul voltunk. Jo volt:D. Aztan vegul itt is aludt, de mivel a Kristof tvzni akart (11utan jott haza a munkabol), igy Tilde es en aludtunk a halonkban:D.
Szombaton fetrengtunk, sutit reggeliztunk:D aztan lementunk a varosba maszkalni meg ebedelni. Es mind3an vettunk 1-1 par cipot a vagabondban:D. Mindenhol minden le van ertekelve kb. De a cipok utan mar csak probaltunk, nem vettunk semmit. Csak hetfon kapok fizut... .
Maszkalas utan biliardoztunk Emilekkel aztan Tilde hazament, meg mi is es csak punnyadtunk. Este atjott Chrille es Linus Kristofhoz.

Uu es szerdan is jo volt. Elmentunk biliardozni (kb millio eve nem voltunk) Chrillevel es Lisennel. Jo volt nagyon aztan feljottek hozzank es a konyhaban ultunk 3ig es popconrt ettunk sok vajjal a fiuk meg ittak:D. En persze dolgoztam csutortokon. 4esfel ora alvas utan nagyon friss voltam egesz nap.. .

Pentekrol es szombatrol vannak fenykepek. Eloszor a pentek. Itt a konyharol is lattok nehany kepet. Meg kettonkrol nagyon elonyos kepeket:D.



Ezek meg szombat, amikor maszkalunk. Egyik kepen olyan, mint ha Tilde reszeg lenne es en kisergetem, de csak azt akartam, hogy o az uttesten alljon en meg a jardan, mert o egy fejjel magasabb mint en kb:D. Amikor a legelonyosebb oldalunkrol van kep, az termeszetesen Kristofnak koszonheto..:D mi egesz alakosat akartunk, de ez lett:D.


Kommentarer
Postat av: Roxy

tja!

svéd-magyar csaj jó arc. miután mind sikeresen leszigorlatoztunk és mindenki telefonálgatott mindenkinek h elmondja a hírt, a téó felé tartva arról ment a dumcsi h ki miért kapott azt amit és ezzel szemben mit várt és ilyenek (én nem telefonálgattam, nem is elemezgettem, fel kellett dolgoznom h átmentem..miután mindenki lefelelt, a bizottság összeült tanakodni majd közös egymás előtti értékelés után adták át az indexeket..mikor közölték velem, h ötös lett, pofán röhögtem őket, aztán mondtam h bocsi :D) valahogy akkor derült ki h a csaj kint született de a szülei magyarok, ő meg itt jár egyetemre és a szülei meg nem győzik hazahívni (svédbe;) mert nem értik mér szeret itt lenni..jó hát én sem de ő tudja. Kristófot nem ismeri, de te jó voltál közös téma-alapnak :)



amugy végeztem a kemény 6 napos melómmal, hétvégén kerti party volt, szarvaspörkölttel meg naggyon finom sütikkel (4 féle torta/süti volt, s csak jelzem, h másnap nem mutatott többet a mérleg, jei..ugy tűnik talán sikerül leégetni magamról pár dekát..drukkolj)



most kutyaház projekten dolgozom, akarok Tökinek vmi komfortosabbat, gondoltam átalakítom tesóm egyik kutyájának volt házát, de belepróbáltam a kutyát és kicsi a ház..szal kell egy új, gondoltam csinálok egyet. apám persze kijelentette, h a kutyaházépítés az nem olyan mint a főzés (azaz nem is értek hozzá, meg az én helyem különben is a konyhában van..szerintem meg olyan mint a kerítésépítés, azaz elég sör kell hozzá meg jó zene. először arra is azt mondta, hogy felesleges meg nem egy emberes munka (ember=férfi), s miután megcsináltam (egyedül) amit elgondoltam, aszonta "nem is rossz", és "még egy szakaszt meg kéne csinálni"..)



na megyek kajálni (zöldbableves, nyami), folyt. köv.

(rég írtam már ennyit és ilyet, ha nem hiányzott, szólj :D)

csókok

talán-kevésbé-dagi-mami

2009-07-27 @ 18:46:11
Postat av: Roxy

jaa és a konyhában látom a sóborsszóró ott figyel :)

jók a képek. a sütiről is. legközelebb mellékelj receptet is! zabos kekszről főleg ;)

ölelés

m

2009-07-27 @ 18:47:27
Postat av: Anonym

Ha szeretnétek Fruzsinak puszit, krammot stb küldeni, szombat reggel 6-ig juttassátok el hozzánk!! Vasárnap személyesen adjuk át. Lányok nagggggggggyon de nagggggggyon büszke vagyok rátok! Csuda ügyesek vagytok! Pussz mindenkinek.

2009-07-30 @ 18:12:24
Postat av: Barbi

Szia Frú!!!

Ma Robival tod mit töltöttünk le?! :D hááát el se hiszed ha elmondom.. :P a SUPAPLEXET!!!!!!!!!!! tod a kis piros fej, aki köveket tol, meg 3szög bigyókat eszik és ollók elől menekül!! :D ha gondolod bemásolom majd a linket h nosztalgiázz :D

Ja és a képek naon jók :D főleg a tésztaszívós :P

Sok pusssssz -> Fabió és Eslí (vagy mi volt a nevem) :D

2009-07-30 @ 22:39:11
Postat av: z

frusko! tudsz légkarmolni??? ffffffrrrrrrrrrrrrrrrr

2009-07-31 @ 09:36:59
Postat av: vanda

hallo itt vagyok:D

csak sok munka meg sok a törtenes.

na röviden

van uj hajam amit fsézbukon láthatol

van regi munkam amit többe kevesbe elvezek(nyaron nem mert akkor nyaralni akarok)

MArci jol van es dagi lett kicsiket.

voltunk Labdi es hianyoztatok:P

most dieta megint de csak 13 napos

kimeritö ugyhogy most nem sport

jövöheten Frankfurtban vagyok mert kurzus van es megyek tanulni hogyan legyek kiba jo manager.

az egy igazi Ray Ban Wayfarer a fejeden ott?

A Marcinak is az van, en magamnak egy Aviatort fogok rendelni mert nincsen ra 130 eurom:P

jol vagyok csak szenvedek.

Lattam apumat nemreg meg a mamimat,nekem adja lehet a lakasat es a kkor a kiccsaladnak (eMm és vÉ) lesz sajat pecoja nem alberlet többe.

De majd kiderül mi lesz meg mindenek.

van neonsarga scholl papucsom es imadom:D

vilagitok a sötetben is vele, az apukamtol kaptam.

varom hogy jöjj haza es menjünk egytt csinalni valamit.

a hetvegen bikinit veszek drukkolj hogy talaljak.

Remelem jo együtt lakni nektek is es nem te vagy a szolga a csaladban.mert ha de akkor a Kristof es a Viktor nyaka ki lesz tekerve.ha jöttök akkor hozzatok nekem jo sok mindent dutyfree-ből:P

hianyoztok minden nap:S

millio csokok

2009-07-31 @ 13:48:23
Postat av: z

frusko gyorsan a svéd húsgombóc receptet!! most van rá szükség!!!!! :D

és egyik mondat nem stimmelt :D

2009-08-02 @ 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0