vegre elfoglalt voltam hetvegen

Es nem munkaval jei. Szombat delelott es delutan nem sok mindent csinaltam: kitakaritottam a szobat, kormot lakkoztam, arcot pakoltam, szemoldokot szedtem. Kristof dolgozott. 5-6 korul ert haza. Es utana mit csinaltunk. Na miiit? Mentunk Emilhez es Charlottahoz. 6an volt a szulinapja azert volt egy kisebb buli naluk. Kb 15en lehettunk. Vittem a szokasos meggyborom:). Kristof es meg 3 srac (amibol Zsu az egyik neked lenne az alompasi, ha nem lenne volegeny:s) xboxoztak, mi tobbiek pedig jatszottunk egy jatekot. Svedorszag a neve. Kerdesek. 6 tema: tortenelem, sport, kornyezet, kultura es foldrajz. Kepzelhetitek mennyi kozom volt a valaszokhoz:D. En egy sraccal voltam, es az a vicces, hogy o sem Svedo-ban szuletett:D. Bar ot egy evesen fogadtak orokbe del amerikabol, szoval o azert tudta a valaszokat. Neha. Mert, hogy nehezek voltak a tobbieknek is, nem csak nekem:). De nagyon jol ereztem magam. Egyik lannyal (Kristof regi sulistarsanak a bnoje) telefonszamot csereltunk es majd megyunk ide oda elvileg:). Nagyon aranyos volt. Es ki sem talaljatok mennyi idos volt a legfiatalabb a bulin. 3 honapos es 3 hetes:). Charlotta ikertestverenek es az en csapattarsamnak a gyereke. Nagyon edes volt. Csinaltam nehany kepet, majd felrakom oket valamelyik nap.
Na szoval. Ott voltunk kb fel1ig talan es akkor kitalalta valaki, hogy mennyunk ki valahova. Varosba. Kristof mondta, hogy o nem akar, mert almos es beteg. Tenyleg. Tegnap reggel lazas is volt. Szoval o hazament es meg mentem veluk. Charlotta, egy lany es en mentunk egy kocsival. Egy masik lany es egy srac vitt le minket. Emil es meg ket srac jottek masik kocsival. Eloszor voltunk egy helyen, ahol kaptam egy shotot. Fisherman. Mmm. Olyan az ize mint a Mintunak. Es a negronak. Ezt amugy allva kabatban a barpultnal:). Es utana tipegtunk tovabb egy masik helyre. Beulos kb, Ott ultunk, iszogattunk, beszelgettunk erre 2kor felkapcsltak a lampakat, hogy zarnak:s. Fel3korul jottunk el onnan es mentunk kajalni a Maxba:D. Amugy Uppsalaban minden buli hely legkesobb 3kor bezar:s. Falu:D:D. Maxban vettem egy menut Kristofnak is. Emil mondta, hogy tuti orulni fog neki:). Igaza volt. Utana hazataxiztunk Emilekhez. Nekem ott volt a biciklim. Hat de en mire hazatekertem azt hittem megfagyok. Nem laknak messze. Biciklivel nincs 10 perc. De nem volt nalam kesztyu, mivel Kristof hazavitte a taskamat. Nem akartam cipelni a varosba. Szoval az ujjaim voros virslik lettek mire hazaertem. Fel4korul. De a lenyeg, hogy jo este volt nagyon!
Kristof megette a kajat, en letusoltam es aludtam is.

Ma pedig csak doltunk mindenfele. 3korul oltoztem fel:). Vettem maguknak pizzat, es folytattuk a pihenest:). Kristof mar alszik is. Holnap fel6kor kezd reggel szegeny:(.

Na ennyit a tegnaprol.

Ja meg valami. Csak, hogy lassatok, hogy itt milyen vegyes a nep. Tegnap voltam ugye en mint magyar, egyik srac apukaja cseh, egyik srac apuka amerikai (Zsu ot gondoltam neked:D), egyik srac orokbefogadott, valakibenn meg volt egy kis finn ver. De mind aranyos volt, ez a lenyeg:).

Kommentarer
Postat av: juliska

szeva te kis kerítőnő ;)

örülök h beleveted magad a falu éccakai életébe (amugy az ország 4. legnagyobb városát lefaluzni...cöcö beköplek a bevándorlási hivatalnál h rontod az országimázst, vizsgálják csak felül a tartózkodásidat! :)

jah, milyen csapattársad van neked? illetve nem is az a lényeg hanem hol vagy te csapattag? miről maradtam le megint? (buli legfiatalabb résztvevőjének apjára/anyjára írtad h a csapattársad...he?)

aztapicsa ilyenkor biacajjal közlekedni... :| nemsemmi hogy mást ne mondjak :D

na majd ha raksz fel képeket jelöld be a jelöltet :) amugy assztem van benne vmi horvát vér is, de így majd meglátjuk elég-e h félig amcsi ;)

csókok



2009-01-12 @ 01:39:47
Postat av: StefanWeei

Jaså?

2009-01-12 @ 01:43:33
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: zsü

na már itt is vannak?!?

pedig nem én voltam becsszó :D

puss och kram

2009-01-12 @ 03:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0