ps3

Miota visszajottem, nehany fontos es ertelmes dolog mellett nem csinaltam mast mint ps3aztam:D. Autoverseny. Motor storm, pacific rift.

A nehany es fontos dolog: mostam, vettem ajandekot a gyereknek gustavsbergbe, mert holnap megyunk oda (szuloknek vettem egy uveg bort a repteren) es vettem magamnak egy ket nelkulozhetetlen dolgot:D.

Most pedig a kepek, amikre mar ugy vartok.

Ja es szia Judit:D. Mostmar tudom, hogy te is olvasol:). Van rolad is kepem:D.

Dec 21: megerkeztem. Egesz csoport vart:): Anyu, Apu, Dani, Xeni, Mati, Bogi, Csilla. Este meg atjott Zoli es Rita is.


Kommentarer
Postat av: mamma mia..he he

ez a napszecsós kép még mindig nagyon ott van :D

jah, pont most néztem azt a részt mikor kijön vmi új kütyü (asszem wii?) és Cartman teljesen rá van kattanva :D

na örülök h hasznosan telnek a napjaid, de remélem ez csak a bevezető volt :D mármint h jön még sok szöveg sok képpel, pl szilveszterkor mi volt? ok. tudom rajtam kívül kb az összes blogolvasó ott volt/hallott róla részleteket...na mindegy, te blogod :)

amugy ezek a videojátékok (a legalapabb tvre köthető cuccoktól kezdve a nintendon át a ps3 és wii-ig nekem ezek "videojátékok") mindig kimaradtak az életemből, majd ha egyszer kijutok Vikingiába megtaníthatsz, miccósz? persze ha már kijutok csak nem a szobában punnyadunk...persze magamat ismerve simán :D

jah, stockholm streetstyle-al mi van? hetek óta rendetlenkedik, megszűnt, átköltöztették vagy ca je? :D

csókok, pufi

2009-01-05 @ 22:43:40
Postat av: mamma mia..he he

ez a napszecsós kép még mindig nagyon ott van :D

jah, pont most néztem azt a részt mikor kijön vmi új kütyü (asszem wii?) és Cartman teljesen rá van kattanva :D

na örülök h hasznosan telnek a napjaid, de remélem ez csak a bevezető volt :D mármint h jön még sok szöveg sok képpel, pl szilveszterkor mi volt? ok. tudom rajtam kívül kb az összes blogolvasó ott volt/hallott róla részleteket...na mindegy, te blogod :)

amugy ezek a videojátékok (a legalapabb tvre köthető cuccoktól kezdve a nintendon át a ps3 és wii-ig nekem ezek "videojátékok") mindig kimaradtak az életemből, majd ha egyszer kijutok Vikingiába megtaníthatsz, miccósz? persze ha már kijutok csak nem a szobában punnyadunk...persze magamat ismerve simán :D

jah, stockholm streetstyle-al mi van? hetek óta rendetlenkedik, megszűnt, átköltöztették vagy ca je? :D

csókok, pufi

2009-01-05 @ 22:44:31
Postat av: nicorette

na azt játszotta velem mint Vandával, jei. mindegy, tavaly egyszer se küldte el, szal inkább 2x mint 1x se, max majd törölsz :D

baszki éjjel nem tudtam elaludni mert Rex órákon keresztül (nekem legalábbis ugy tűnt) tisztálkodott az ajtóm előtt, erőm nem volt kedvem felkelni, az, h ráordítok (az ágyból persze, csukott ajtón keresztül) nem használt - lehet meg se hallotta...aztán próbálkoztam gondolatátvitellel, de elaludtam :D

olyan punnyadt vagyok bakker, fel kéne ráznom magam...lehet elviszem Tökit sétálni, ebben a hidegben tuti felébredek...mondjuk dokihoz is kéne vinni de nem szereti h izélgetik, én meg nem szeretem h nem jó neki főleg h nem tudja h utána jobb lesz sőt nélküle rosszabb lenne...hajh nem könnyű ez a nevelős-felelősséges cucc :D

p

m

2009-01-05 @ 23:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0