ops

Suti sutes kovetkezo nap volt.

Azaz

dec 23an: szoval suti sutes, konyhaban nyuzsges utana pedig arkadban ajandek kereses. Rimelt. Eddig. Arkadbol lett ikea es arena is. Ikeaban vettem mezeskalacs tesztat amit aztan kisutottem, mivel ami sutit hoztam, az meg el is fogyott vasarnap:). Arena azert lett, mert nem talaltam arkadban olyat, amit kerestem: szep kotott pulover (zara ha lehet) Kristofnak a jezuskatol. Szerencsere arenaban talaltam. Es hogy miert vartam 23ig ezzel? Mert akkor kaptam a szamlamra a fizumat:). Arkadban talalkoztunk Bogival es Csillaval is. Bogival voltam kettesben jatekboltban:). Egy tundeeeeeeeeeeeeeeeeeeer. Es nem is felt tolem es meg is meg is olelt neha:D. Vasarlas utan Bogi anyuval dudalt a kocsiban es rosszalkodott:).
Meg 23an reggel megjott Ilonka is!
23an elkezdtem nathas is lenni ami azota is tart. Most az orrcseppnek koszonhetoen hosszu orakat is kibirok zsebkendo nelkul de ez 23a korul meg nem igy volt. De viszont most meg csunyan kohogok.


Kommentarer
Postat av: vanda

es hol vannak a szilveszteri kepek;mi;

jaaaaj hollandul fogok tanulni kaptam nemet-holland nyelvkönyvet cd-vel:)

akarok svedül is.

hozzatok nekem angol-sved nyelvkönyvet cd-vel:)

es akkor beszelem majd en is a titkos nyelvet amit senki nem ert rajtad kivül:D

vegyel a hajadra valami jo sampont hogy szöp legyen.



john frieda sheer blonde a kiralysag ra.

ha nem veszel majd max küldök en neked hogy megtudd mi a jo...

utana nem akarsz mar mast



ES VEGYEL FEL EGY MELEG KABATOT!!!!!!!!!!!!!!

nincs kedvem dolgozni

es ehes vagyok amiota dietan vagyok

majd ma jol megkinzom magam a fitneszben es akkor mar nem leszek

na csokok

2009-01-06 @ 10:23:28
Postat av: évi

Minden orában megnézem h mikor jön vmi izgi kép vagy story! most nagyon punnyadt vagyok uh nem fogok oldalakat irni! ezek a reggelek szörnyüek, éjjel tök sokáig fent tudok maradni és még tanulni is birok de reggel min egy ora még felfogom h mi is van!

mindenki a szilveszteri bulirol szolo storykat várja, Fru csak ovatosan nem kell rola sokat irni:DDDDDDDDD!

az év elsö vizsgám sikerült:DDD! nagyon örültam neki, két napig nem tudtam aludni maitta, és vizsga elött még az orrom is elkezdett vérezni:S! pedig ilyen még nem is volt velem! de az a lényeg h meg lett! most tanulok a többire, vészesen fogy az idö!

Zsu mi lett Marko sorsa??? Tanulj tanulj tanulj:D!

pusaaaaaaaaaaaaaaaa



már nagyon várom májust:D!!!

2009-01-06 @ 10:54:48
Postat av: zsü

o ha tudnék postolni képet :D meglenne a mai endorfinszintetek, tuti. itt ülök törp-színű (hupikék) arcmaszkban és ha felvennék egy fehér nadrágot meg a síoktató kabátomat és a hoemes sapimat (amilyen kesztyűd volt Fru csak fehérben, emlékszel) akkor sztem nagy eséllyel indulnék a Törpilla hasonmásversenyen :D

mondjuk lehet h inkább megrettennétek, pont mint Rex...bejött, meglátott, leült tőlem szokatlanul nagy távolságra és furcsán méregetett :D

ja igen. nekikezdtem a tanulásnak. persze még nem kiabálnám el, ha napok múlva is folyamatos tanulásról tudok beszámolni, hát én leszek a legboldogabb. az evolúciós pszichoval kezdtem, és az első tanulság: csajok, ne fogyózzatok, mert a csípőtájéki zsír fontos a magzat agyának fejlődésében.

Évi, nagyon ügyes vagy, csak így tovább!!! drukkolok ám folyamatosan.

tegnapi vízióim egyike az volt, h ez az év sokkal de sokkal jobb lesz mint az előző, ahogy hallottam nem csak nekem volt életem eddigi legszarabb éve, másnak is kijutott bőven, de ez fasza lesz tutira.

Markot még le kell mérnem mekkora ;) aztán keresni neki keretet, hely is lesz (anyám aszonta vegyem le az egyik festményt nyehehe... ja mondom kiütöm a vásznat a keretből, nem? és akkor hely is van meg keret is xD) a pólót meg mióta megvettem kb le se veszem :D

na vége az engedélyezett pihenőnek.

pusa i zagrljaj svima!!!

2009-01-06 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0