nyugi

A kepek es a beszamolok szepen lassan kerulnek feltoltesre, megszerkesztesre:D. Mert 1. egyesevel sok kepet feltolteni unalmas es sok ido es nekem nem mindig van hozza kedvem, 2. igy van mindig mit varnia az en draga olvasoimnak.

dec 22: reggel 10re volt idom fodraszGabinal. 3 oras barnulas, lilulas vegul szokules es hajvagas (frufruuuuuuu) utan termeszetesen gyonyoru lett az eredmeny:D. Gabiban ismet nem csalodtam. Meg mindig koszi Zsu a tippert. Szepuleskozben lett tarsasagom is am Zsu es Krisztian szemelyeben. Miutan elkeszult a hajam tipegtunk nyugatihoz mekibe, mert ehes voltam nagyon utana meg szexshopban nezelodtunk:D. Ezutan hazamentem. Este pedig kimentunk Danival karacsonyi vasarra es ettunk tuz felett sutott gigantikus nagy es finom (es draga) kurtos kalacsot, tocsnit es toki pompost. Dani ivott forralt bort is. Errol nem lesz sok kep, mivel el kezdett esni az eso. Este meg suti sutes is volt otthon. Anyu csinalt finom bananos sutit. Kerem a receptet. Es a langoooooooooost is. Elfelejtettem felirni:(.

Es a kepek:


Kommentarer
Postat av: zs

naa ezz azz :D

tudsz te ;)

és köszi. és én is kérem szépen a banános süti receptet :D (persze, h ma reggel szeretett a mérleg és jobbat mutatott mint eddig, megint rámtört a sütiehetnék :D)

hej, csinálhatnál egy olyan bejegyzést, hogy azzal kezdődik h felrakod a receptet, aztán elkészíted és mindezt fotóval illusztrálva közzéteszed itt :) mi meg majd nyálcsorgatva olvassuk. na???? sztem nagyon jó ötlet!

puszi

m

2009-01-06 @ 12:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0