ma plusz fok volt es napsutes

Zsu: en is teged! Ebba fasza? Kerdeztek a szulok, hogy szerintem valtoztak-e a gyerekek. Mondtam, hogy talan Ebba nyugodtabb lett (srac nott, de legtobbet Ellen valtozott, mivel o a legkisebb). Hat a szulok nem igy latjak:D. Igaz a nap vege fele mar en sem igy lattam. Mindegy. Aranyos is persze.
A linkeket kijavitottam, es ujak is kerultek fel, regiek pedig le. Streetstyleokat regen neztem, de amik alatta vannak, szinte minden nap megnezem. Legalabbis hetene 3-4x tuti. Csak az a kar, hogy nem ertitek. De a kepek is jok. Lehet gyujteni az inspiraciokat!

Vanda: majd megnezem. De ez az amikor megvan, hogy minden nap csak pl 1 dolgot lehet enni, de abbol sokat? Meg van amikor egy szelet tortat pl? Ha ez az, akkor ezt csinalta Bovi es Csaba. Fogytak x kilot, de voltak elotte es a dieta utan is dokinal, es utana minden eredmenyuk szar volt. Hiaba ettek mindent, meg sem volt az igazi a szervezetuknek. Szoval csak ovatosan!

Evi: irok irok irok, ugyhogy lesz mit olvasni, nezni. De azert tanulj is! Valami Amerika 2 engem is erdekel. Amikor otthon voltunk, lattam a bemutatojat.

Dec 27: eloszor voltunk Kristoffal vasarolgatni. Vettem vegre sok sok honap keresgeles stb utan egy bordzsekiiiiiiiit. Majd valamelyik nap lattok rola kepet! Mast azt hiszem nem vettem aznap. O meg semmit. Es ebedeltunk a KFCben. Mmm. Bar a kaposztasalata nem volt olyan finom mint regen. Mintha kevesebb lett volna rajta a majonez. Delutan hazamentunk, es jottek unokatesomek: Zsuzsi, Gyuri, Gabor, Letti. Uton voltak Tatarol haza, Hajdudorogra. Felugrott Csilla is Bogival, amig ok nalunk voltak. Egyik este voltunk moziban megint. H Dani, Kristos es en. Talan 27en. Nem tudom.

Kepek:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0