Izguljatok csak:D

A tegnapi nap nagyooooooooon jo volt. Majd irok hamarosan arrol is. Igy csalogatlak ide titeket naponta tobbszor is:). Mindig vartok valamit nagyon. Gyerekek amugy megismertek. Ez a lenyeg:).

Vanda: titkos nyelvet azert titkos, hogy mas ne tudja:p :D. Holland mindig tetszett. Meleg kabatot ma sem vettem fel, pedig minusz fokok vannak:D. De alig voltam kint. Csak a buszig es a busztol gyalogoltam. Biciklim zara meg be van fagyva sajnos.

Zsu: sutit majd lefenykepezem. Meg a langost is. Csak csinaljam mar meg oket:). Markot tett a plafonra az agyad fele:D.

Evi: gratulaloooooook. Sok szenvedesnek csak van eredmenye. Csak igy tovabb!! Jon majd a szilveszteri is de mondtam, hogy sorban haladok. Es nem egy nap toltom fel minden nap kepeit, mert az sokaig tart es egyhangu nagyon toltogetni.

Dec24: valoszinu, hogy tippetek sincs mit csinaltam/unk szenteste:D. Delelott csinaltam edesseget: rizsescsokit es narancsos marcipan golyot csokiba martva. Dani dolgozott 2ig. Amikor hazajott, utana bementunk Kati mamaert. Utana pedig feldiszitettuk a fat. Sokan lattatok is. 3 meteres kb. Letrarol kellett disziteni a csucsat, amit Oli nagyon erdekesnek talalt. Ahogy ures volt a letra, o mar fent volt a tetejen. Aludt is egy kicsit ott fent:). Kora este ettunk finoooooooom halaszlet gyufatesztaval (hoztam ki magammal egy zacskot:)), utana meg volt rantott hal, esetes krumplisalata, sult liba/kacsacomb (nem tudom sose), parolt lila kaposzta, krumpli. Azt hiszem ennyi. Jaj de finoooooooom volt minden. (remelem igy eleg reszletesn nektek is:D) Vacsora utan jott a suti es a jezuska. Azt hiszem mindenki orult mindenkinek. En legalabbis igen. Kaptam 2 pizsamat, 2 koromlakott, kremet, maszkot, patrick figurat, hosszu (combig) ero szep szurke zoknit, bor kesztyut. Ezek utan mar csak doltunk ide oda.

Kepek:


Kommentarer
Postat av: vanda

haaalloo



hat olvasni most nem annyira van idöm hirtelen

mert HIRTELEN nagyon sok dolgom lett.

angol megy tovabb(bar az uj tanar kijelentette hogy nem nyelvtanozunk, szal lhet majd hisztizek egyet, mert fecsegni mahol is tudok masokkal.es amugy is kifizettem a pentz ugyhogy kutya kötelessegük nekem normalis orat biztositani.)



meg microsoft kurzus is van ma (az inenntöl egy honapban egyszer)



tegnap megkaptam a kariajcsimat a hugomtol, vagyis a masik fele ami egy szep ora, majd megmutatom :)



ma van a dietam hatodik napja, mar csak 84 van hatra:DDDDD

de egyre jobban birom

kedden voltam fitnesz is es megyek szombaton is, es akkor majd jol szanunazok is meg mindenek.

kene menjek shoppig de nincsen kedvem frusztral hogy nem talalok semmi jot ami tetszene.

valamikor tavasszal mehetnenk együtt berlin ha van kedved vagy nyar elejen amikor meg nincsen olyan nagyon meleg.kicsit kirandulni meg ilyesmik.

remelem mindjart majus van:D



csokok

2009-01-08 @ 10:58:40
Postat av: zs

hááárihóóóó!

jók a képek, meg a szisztéma is, nem vagyunk elkényeztetve de mikor már lázadnánk itt az újabb kiadás :D

a sütikről részletes dokumentációt kérek. oké, megértem h szar feltölteni, beérem kevesebb képpel is de a recept kee. lécci-lécci

ecsém (lányom) okés hogy a vérem vagy de hogy ugyan oda tennéd a képet mint én...ejha :D biztos vagyok benne h ott lenne a legjobb helye, de valszeg mégse mert pók meg por meg hogy rögzítem meg a végén még rámesik...

juteszembe rizses csokit még nem csináltam meg de meglesz csak faragjam le magamról azt a két kiló felesleget és megjutalmazom magam!

Vanda neked full respect hogy így nyomod a diétát, remélem nem sanyargatod magad túl. és megígérem nem küldök a facebookon semmi hízlalót ;)

az angoltanárnál meg érvényesítsd a jogaidat! mutasd meg ki a főnök.

Fru! most hallom csak, Patrick figurát kaptál??? és én mért nem tudtam eddig erről? és hol van róla a kép? és és és..

és Évi a legokosabb közülünk, az tuti. persze amilyen sokan drukkolunk neki nem is csoda h átmegy a vizsgákon ;)

na megyek drukkolni magamnak a tanuláshoz, hogy bevonszoljam magam Pestre meg h elvugyem TÖkit dokihoz...

csókok!

kattant

2009-01-08 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0