hejho - svenska också, igen:)

Amélie: du är såå snäll. Jag har läst vad du har skrivit på din blogg också. Jag ska prata med Kristofer (han jobbar på Arlanda och ofta på lördagar eller söndagar) om resan för jag viiilll. Men jag vill också att du, ni kommer hit, men vi bor fortfarande med hans mamma och bror... . Du förstår. Men efter april tänker vi flytta och när vi hittar lägenhet då får du komma när du vill!

Vanda: ip cim es a szovegbol gondolom te vagy az anonym:). Svedul pedig azert irtam, mert egy svednek szolt:). O nem tud magyarul es irt ide, enm eg jofej vagyok, kedves, aranyos es o is igy irtam neki:D. Es amugy koszonom:). Cimem majd erkezik, de csomagot feladni sok penz am! Jol vagy?

Zsu: ird csak:D. Nem titkos:). Beszamolo majd jon, meg minden, de most faradt vagyok. Kepek is jonnek bar nem sok van. 2. De majd jon a szilveszter is pl.

Anett: annyira gyoker vagyok. Vegig Tom Fordot irtam a samponomra, kozben az Toni&Guy:D.

Igen tobbiek. Holnap megprobalok irni sokat, de most nagyon faradt vagyok. Ma kezdtem a gyerekekkel megint. Farasztoak:D. Meg amugy is. Heto van. Szakadt egesz nap a ho. Fossa aztam este hazafele. Begondorott a hajam is, pedig reggel mostam meg. Szoval most csak punnyadok kicsit es alszom. Es lehet veszek valamit, de arrol is majd kesobb.

Joejt! Csokok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0