hej o ho

Eloszor: nem irtam sokaig, tudom. Sok dolgom volt es nem volt kb erom irni. Neha neki allok, de aztan meggondolom magam. Igy van. Nem tudom, masok, hogy birnak irni naponta 100x.

Masodszor: en blogom, en dontok:D.

Lanyok: mind3an ugyesek vagytok nagyon!! Okosak es vekonyak. Velem ellentetben. De majd valtozik ez is:).

A hetem ilyen volt:

hetfo: sima munka es gyerekek. Este hazajottem es almos voltam.

kedd: sima munka, utana Kristoffal varosban maszkalas - gina tricotban iszonyat sale, amit nem tudtam csak ugy ott hagyni igy vettem ket kardigant osszesen 98 koronaert. Ugyanolyanok. Egy fekete es egy feher. Aztan az egyik kedvenc boltomban, ahol meg nem vettem eddig semmit, amugy, most vettem ket felsot. EGy rovid ujju polo 37 koronaeeeert:D es egy fekete bo nagyon jo felso 100ert. Penzem onnan volt, hogy szulinapom volt:). Utana kajaltunk, azutan meg mentem edzeni.

szerda: sima munka delutan/este pedig gyerek. Dirkekt maradt le az -ek, a lany nem volt otthon. 8utan ertem haza ugyhogy megint csak faradt voltam.

csutortok: sima munka, utana edzes aztan megint csak punnyadni volt erom itthon.

pentek: sima munka utana megint megneztem gina tricot salet es megint nem jottem haza ures kezzel. De csak 98 koronat hagyam ott megint:). Most egy naaagy (pedig m-es) feher organic cotton polot vettem. Abban vagyok itthon azota leggingel. Nagyon kenyelmes! Meg egy szuk szurke ruhat is vettem, garbo. Ugy nezek ki benne szerintem mint valami kotozott sonka, de a hosszu kardiganjaim ala pont jo!

szombat: delelott elmentem edzeni (Kristof dolgozott, ma is) utana hazajottem es kb el is ment a fel nap. 5re pedig jott Roberto es Karolin. Tudjatok, Ildi baratja es a lanya. Mentem moziba Karolinnal. Mert ugye most ez a 3. munkam, hogy havi 20 oraban csinalhatunk valamit. Kapok egesz jo orabert plusz utolag kifizetik a mozijegyet, ilyenekt. A Yes man-t neztuk meg Jim Carreyvel. Jo volt. Nagyon vicces:). 8utan hazajottunk es megint nem csinaltam semmit. A lany, akirol multkor irtam kerdezte, hogy nincs-e kedvem menni veluk bulizni, de olyan helyre mentek ahova csak az mehet be akinel van egyetemista igazolvanya. Az nekem meg nincs. MEG. Legkozelebb... .

Ma vasarnap van. Felkeltem es azota fura a fejem. Faj kicsit, elobb szedultem. Azota alig merem megmozditani a fejem:D.

Mai programom nagyon jo lesz. Egesz nap lipstick jungle-t fogok nezni. Azt tervezem legalabbis. Meg leszaladok majd ICAba. L j egy amerikai sorozat. Meg tavaly olvastam a konyvet, es csinaltak belole sorozatot. A kony jo volt. Ket resz mar lement a tvben es nagyon jo az is. Ugyhogy gyorsan letoltottem elso szezont, mert en nem tudok varni. Nem akarok:D. Meg amugy mindig tudom majd megnezni.

Ja es vannak hirek:

gondolom kitalaltatok, hogy megvettem a repulojegyet. Majus egy, pentek es majus 11, hetfo kozott Mo-n leszek. Ha minden jol megy:). Majus 4 es 11 kozott Kristof es Viktor is Mo-n lesz:).

Es kedden kapok fizut es veszek meg egy jegyet egy masik orszagbaaa:D. Csak most Norvegia lesz az uti cel, azon belul Oslo. Megyek vegre Anettheeeeeeeeeeez. El se hiszem. Vonattal fogok menni valoszinu. Februar 27tol marcius 2ig. Nem lattam Anettet mar csillio honapja. Zarovizsga utan talalkoztunk utoljara ez mar kb masfel eve volt:|. Izgi izgi izgi:). Fizumat kedden kapom, ugyhogy delutan megyek is meg veszem a jegyet, ha meg mindig olyan olcso. Ha nem akkor is:D. Mast is fogok am venni. Edzocipot, sport melltartot es nadragot. Edzot es farmert. Jei. Ezek kellenek. Ha hiszitek ha nem:).

Mad jovok majd.

Csokok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0