folyt kov

Most lefekszem aludni. Joejt. Csokok.

Kommentarer
Postat av: zs - treba mi hitna pomoc :)

Frücci lécci segíts plííííz mit jelent ez? Vmi svéd mondás (ha vmi csúnyaság akkor bocsi bár sztem nem csak nemtom mit jeleeeent).

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

kösziköszi

mamikád

(amugy ma voltam szoliban, megint a kékben, ott van tükör-most nem volt olyan elrettentő a látvány mint legutóbb de ugy tűnik a rajtam lévő összes súlyfelesleg a combom felső harmadára csoportosult...mármint elég aránytalan módon...hogy lehet ez? jajj alig várom már h ússzak megint hejj...)

csókok

2009-01-12 @ 23:59:43
Postat av: :) napi kedvenc

Zlatan Ibrahimović (1981. október 3. Malmö, Svédország) bosnyák és horvát származású svéd válogatott labdarúgó. Jelenleg az olasz Internazionale, és a svéd válogatott játékosa.

(zs)

2009-01-13 @ 02:32:24
Postat av: évi

Olyan jo olvasgatni, csak igy tovább! nekem nagyon gyorsan telnek a napok hipp hopp és vége a vizsgáknak! ez a hét egy kicsit huzosra alakult, minden nap van egy irásbelim vagy egy szobelim, igaz a mai nap mindekettö volt, csak h ne unatkozzak! és a legjobb h 4est kaptam:DD! örültem neki nagyon!

a hétvége a koliban egész jo volt, vagyis gyorsan eltelt és egész jol haladtam a tanulással!

de ha ennek a rémálomnak vége lesz akkorát fogok bulizni h csak na! és minden nap sétálni fogok, kávézgatni, termálba fogok menni és minden csupa jo dolgot fogok csinálni! és remélhetöleg kisimulnak a ráncaim és fiatalodok pár évet:D!

Zsu remélem neked is jol mennek a vizsgák, és még nem állsz az örület szélén!

most elkezdtem a Las Vegast nézni, letöltöttem mind a négy évadot, machanikázás közben nem is kell ennél jobb! a föszereplö csávo annyira helyes h csak na! igaz már a Viasaton leadtak pár évadot és azokat láttam is de most ujra szép sorba minden rész:D!

Fru tök jo h voltál bulizni, nagyon jol tetted h elmentél, kell egy kis szorakozás! ha a szombat estéröl is vannak képek, párat töltsél fel, csak lássam kikkel logsz a távoli svédországban:D!

na folytatom a szokásos unalmas estémet! ez a kis irogatás volt most a kikapcsolodásom! meg fözöm egy fini teát! két napja nagyon szomjas vagyok egyfolytában inni tudnék:D!

Vanda kitartás a diétához, én nagyon becsülöm azokat akkik bármilyen ilyesmit kibirnak mert én szerintem tuti h nem birnám ki:D!

remélem egyszer msnen is összefutunk és tudunk tartani egy konferencia beszélgetést!

na jo éjt mindenkinek!

pusaaaaa i zagrljaj

2009-01-13 @ 21:39:23
Postat av: évi

Irtam egy kisregényt és nem küldte el:(((((((((!

miért????

2009-01-13 @ 21:42:33
Postat av: subidubidú (thank you for smoking)

idén még nem is gyújtottam rá, nocsak. köszi a segítséget ;)

ma megpróbálok időben lefeküdni, holnap sűrű napom lesz...könyvtár, könyvelő, könyvek...ezt a sok K-t :D

na elfelejtettem mér is kezdtem el írni, de biztos nagyon fontos volt...nyilván, mint a többi amit írok :D

ölelés, holnap 8kor kelés (neked is, nekem is)

2009-01-14 @ 00:27:51
Postat av: zsiros

mármint nem azért kösz h nem gyújtottam még rá...hanem a nyelvi segítség miatt...nem vagyok képben, ideje aludni

csók

2009-01-14 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0