mätt

Tudom, megint eltuntem. Lassan megszokjatok legalabb:D.

Nagyon sok munka van most, 6-7ig bent vagyok minden nap. Utana edzek heti 2x, 3x aztan hazajovok csinalok valami kajat, furdok stb es mar keso van mindig es be se kapcsolom tobbnyire a gepet.

Ma sikerult megvennem a karacsonyi ajandekok egy reszet. Es persze magamnak is. Bar azt mar szerdan elkezdtem:D. H&M-ben reggeli vip vasarlas volt a tagoknak. Lehetett elora jelentkezni (max 100) es en persze jelentkeztem:D. Kaptunk reggelit es 20 % kedvezmenyt mindenre es ez mind fel8tol fel10ig volt, tehat meg nem volt nyitva a bolt. Jo volt. Nem kellett kerulgetni mindenkit meg sorban allni. Vettem magamnak egy kotott pulcsit, egy nagy kotott ruhat/pulovert, egy felsot, ket harisnyat. Kristofnak is vettem ket polot: egy rovid ujjut meg egy hosszu ujjut. Es Boginal vettem egy nagyoooon szep vilagos kek szuk farmert es egy szurke polot rozsaszin csillogovillio felirattal: Rolling Stones, London es a rolling stoens nyelv is rajta van:D.

Ma meg jott Sonia Rykiel fehernemu kollekcio a h&m-ben es vettem magamnak ezt azt :D. Egy melltartot, ket bugyit meg egy korsett.et. Nem fuzo. Mindegy. Szep es kesz:D.

Tobbi amit ma vettem titok:). Kiveve a polo amit Kristofnak vettem.

Lassan hazajon Tilde. Mar varom nagyon. De gonosz es nem mondja el nekem, hogy mikor jon:D. Csutortokon lesz munka karacsonyi vacsora es arra mar itthon lesz, ugyhogy mar nem sok nap van hatra, hogy megjojjon. Kivancsi vagyok, hogy hol fog beallitani:D. Itt nalam, vagy munkahelyen. aaaa. gonosz:D.

Csutortokon kaptam csomagooooooooooooot. Anyutol. Vilag legszebb adventi naptar. O csinalta. Egy alvanyon log 24 gyonyoru kis dobozka. Es nem csalok. Meg csak 5ot nyitotttam ki. Majd csinalok rola kepet.

Multkor mondtam, hogy rakok fel kepeket a karacsonyi dolgokrol amiket vettem. Kepeket mar megcsinaltam akkor, csak nem toltottem fel de akkor legyen most. Igy meg a lakasbol is lattok kis reszleteket:



Haloba ma vettem. De meg a zacskobol se vettem ki.

A datum amit mindenki elfelejt:D: dec 23-jan3.


Kommenteket koszonom. Valaszolok ra facebookon:).

Csokok.

Remelem nem kell leforditanom a God jul-t.

Kommentarer
Postat av: power pufi girl

god jul = jó (kellemes) júliust!! ki nem érti ezt?? ;P

2009-12-05 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0