jätte kalt

Legkozelebb lehet, hogy csak jovore irok:).

Ma meg dolgozom, holnap reggel 10 korul meg indul a gep remelhetoleg velem egyutt.

Penteken Tilde nalunk volt, ettunk mindeeeeent es foglaltunk szallast New Yorkba nagy keresgeles utan. Jo helyen van es nem is draga. (Viszonylag:D) Legalabbis szerintunk jo helyen van:D. Akkora az a varos... .

Tegnap vasarolni voltunk kajat megint kettesben:D.

Es tegnap este minusz 11 fok volt ma reggel meg minusz 13 es bicikliztem. Nem faztam mivel jol be voltam oltozve de a combjaaaaiim. Nem vettem semmit a farmer ala. Nem jo otlet. De mar munkaba vagyok es most el is kezdek dolgozni.

 

Csokok.


Kommentarer
Postat av: zs

jövőre van, buék itt is :)

reptéren végül minden okés volt? a kurva nagy soron meg a tolakodó olaszokon kívül..te, kéne egy magángép :P

jó volt itthon látni, dumcsizni élőben :D mivel mondtad h idén nem jössz annyit mint tavaly, ugy tűnik nekem kell majd mennem :D nem ígérgetek, de rajta vagyok. összeszedés és újratervezés folyamatban, ez az évem jó kell h legyen! a nyaramtól függ h előbb vagy utóbb tudnék menni..na meg a friis táskára is gyűjteni kell ;)..bár, a seregben talán lehetne trükközni vmit, elkötnék egy grippent, megnyomnám rajta a "home" gombot és irány Sverige!! tuti észre se vennék.

a pekándiónak nagy sikere volt másoknál is, Ront meg le se tudom tenni, de néha muszáj mert sok szar szemét vizsgám van :S kár h nem vettem fel a szexpszicho órát, ott tuti hasznos lenne :D



ölelés!!

zs

2010-01-06 @ 14:04:19
Postat av: évi

Itt van az uj év, uh mindenki aktivizálja magát és irjon sokat, mert nincs is jobb vizsgaidöszakban tanulás helyet a blogot olvasgatni, uh Fru te is irj! Én sajnos nem is láttalak uh sok képet is szeretnék h kivel hol töltötted el a napjaidat:D!

pusaaa i zagrljaj

2010-01-07 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0