varmt

de most jo.

Orulok a sok kommentnek. Csak igy tovabb koszi.

Elfoglalt voltam. Mult vasarnap 1korul ide ert anyu, apu es Dani:D:D:D. Itt voltak egy egeeeeeeeeeeeeesz hetig. Annyira jo volt, hogy na, de ez azt hiszem egyertelmu. Majd meselek reszletesen meg toltok fel kepeket is.

Elotte is elfoglalt voltam. Csutortokon itt volt Lisa es John megnezni a lakast, meg csak ugy. Sutottem afonyas-malnas pitet nyam. Penteken hazamentem Tildehez (es ott aludtam). Grilleztunk, jatszottunk stb es TRAKTORT vezetteeeeeeeem:D. Apukajanak van vagy 8 es mondtam, hogy ki a akarom probalni:D. Kepek errol is jonnek.

Szombaton lany buli volt. A fiuk grilleztek, mi lanyok ittunk mashol aztan kimentunk bulizni. Szornyu kepek vannak rolam facebookon az esterol:D.

Vasarnap reggel masnaposan fetrengtem ideoda es utana meg delutan ugye jottek anyueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek:D.
Mar haza is ertek. Nem olyan regen hivtak. Mert ugye kocsival jottek am.

Z: ezt lekestem.

Vanda: nem rayban. Nem akartam dragat venni, mert kb semmit se latok benne.(rahuzni meg csak nem fogom az igazi szemuvegemre:D). Igy boven megeri egy olcsobb verzio:). A hajad nagyon jol all, nagyon szep vagy vele!!! Lehet, hogy egy villamtalira nem is kell olyan sokat varnotok.... .

Barbi: orulok, hogy irtaaal! Esli es Fabio:D:D:D:D:D:D. En meg nagycsocso Kejt:D:D.Meg jo, hogy masold be:D. Imadtam supaplexet!!! Jol vagytok amugy?

Zsu: recept majd jon. Annyra ugyes vagy am. Es meg te agodtal... ccccccccc.

Kommentarer
Postat av: farm ahol elunk

az én lányom :)) traktort vezet és pitét süt!! yeah..

jó heted lehetett :) ..anyukádéknak meg jó utuk!! micsoda feeling lehet ennyit autókázni.. wow.

amugy Neked meg ANNYIRA ÖRÜLÖK, hogy partizgatsz, sütögetsz, pörögsz, sürögsz, forogsz, vannak ismerőseid/barátaid/munkád meg mindenféle ilyen jódolog..

na most sietek de jövök még :)

csókok

zs

2009-08-11 @ 12:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0