folytatas

Szerdan megint Uppsalaban maszkaltunk es megneztuk, amit hetfon nem. Meg elkezdtunk anyuval vasarolgatni:D. Vettem egy szep foldigero nyari ruhat. Majd lesz rola kep csutortokon. Marmint csutortokon volt rajtam akkor.



Kaptatok meg egy kis izelitot. Uppsala nagyon szep. Foleg ha ilyen szep ido van. Sot. Tul szep ido volt...:D. Foleg 3, kep visszafele... latjatok milyen jol erezzuk magunkat:D. A napon annyiraaaaaaaaaaa meleg volt ble. De jo volt nagyon maszkalni anyuekkal:).

Csokok!

Kommentarer
Postat av: zé

hogy vagy? jól vagy?

mikor lesznek fent a csütörtöki képek? csütörtökön?

küldesz repülőjegyet?

2009-08-26 @ 13:43:15
Postat av: m

hi,

visszajöttem, és nem is híztam :)

fura volt, de jó is azért, és szuvenírként hadd nyújtsam át az idei nyár egyik himnuszát:



http://www.youtube.com/watch?v=ILyWcOrq4hM



..aztán majd jön a többi is :D



csókok

m

2009-08-28 @ 14:58:01
Postat av: vanda

szia

tiszta svedül nezel mar ki:D

ja amugy majd hivlak nemsokara megint:P

remelem jol vagy.

hianyzol mar nagyon.

amikor jössz elvileg itthon vagyok

csokok

2009-08-31 @ 15:05:23
Postat av: évi

Fru jo lenne majd vmikor nekünk is beszélni mondjuk msnen, élménybeszámolot kell tartanom:D!

Zsu a hétvégén gödöllön voltam, nagyon sürü volt a program uh azért nem kerestelek, de a jövöben gyakran megyek uh mindenképp hivni foglak! Ja és akiknél voltam ismernek téged régen talán egy utcában laktatok! a szülök jo viszonyban vannak! hát kicsi a világ:D! jo lenne egyszer egyet kávézni és beszélgetni!

pusaaaaaa mindenkinek

2009-08-31 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0