mar megint nem irtam sokaig

De most a laptopomat nem tudom hasznalni, mert lemerult. Rossz a tolto zsinroja valoszinu. Majd felhivom a szervizt mert 2even belul barhol a vilagon mehetek.

Zsu: nem volt letort fulu bogre. Annyira azert nem volt putri. Es ez egy igazi haz volt, meg hozza eleg szep. Barnultam tegnap. En nem is latom magam kb jo barnanak de Ildi es Kristof is mondja mindig, hogy milyen barna vagyok mar:). Majd ti eldontitek. Addig meg van idom is szolizni kicsit. Bar mostmar csak heti 1.

Eszti: ugyes vagy! Majus 1-11 kozott kell a talalkozo. De 9en eskuvon leszunk videken es valoszinu, hogy 8an osztalytalalkozom lesz. Remelem jol vagy! Es irj surubben. Mostmar tudod, hogy hogyan kell!

Z: most nem vagyok rad buszke. Ej Ej EJ! Szedd ossze magadat, kerlek.

Vanda: biztos hogy nem vagy se ocsmany se kover! De majd dicserlek ugyis vegig ha talalkozunk. De mar most is! Buszke vagyok ra nagyon! Szar napbol meg mindenkinek kijut, de mindjart vege. Mar nincs hatra ket ora sem:). Te is hianyzol!



Most nem sok idom van (Kristof var a gepre), de ami fontos es tortent:

-voltam Stockholmban.
-3-4 napig igazi tavasz volt nappal es 10-15 fokkal. Ma mar huvosebb volt es felhos persze.
-van uj cipom, kabatom, nadragom:D. Remenytelen vagyok!
-lehet lesz egy jo nyari munkam, de errol bovebben majd kesobb.

Mindig akarok csomot irni, de most nem jut eszembe semmi. Lenyeg, hogy jol vagyok es nem akarok holnap dolgozni:D.

Majd irok komolyan meg van nehany kepem is, csak most nehezebb feltolteni, mert nem tudom hasznalni az en gepemet!

Csokok!

Kommentarer
Postat av: pár nap és egy évvel öregebb leszek..romjaimban vagyok :)

ajánlom figyelmedbe, bár erős függőséget okoz(hat).

csókok, mamikád

http://www.polyvore.com/

2009-04-06 @ 17:13:54
Postat av: i

tudom tudom

viszont szerdán 19ből első lettem :P

annyi nyereség amennyi barca gól aznap a bayern ellen :) (lehet hogy ennek a hasonlatnak valaki nem örül:)

fs.jpg" rel="nofollow">http://image74.webshots.com/74/2/44/25/2144244250100340391VRYRlDfs.jpg

here it iz

2009-04-10 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0