vekony is vagyok

Legalabbis uton vagyok fele:D.

Igen, korlatlan. Buszke lehetsz ram. Masok tiprodas utan vegul elbicikliztem es izzadtam kicsit tobb mint egy orat. Eloszor egy olyan gepen fel orat, ahol taposol, de nem csak siman hanem mashogy:D es a kezed mozog hozza. Fogalmam sincs hogy hivjak. Egy lanytol kaptam segitseget, mert eloszor nem igen tudtam mit kezdjek vele:D. Ra kell erezni a mozdulatokra aztan mar ment. Utana meg futogepen gyalogoltam 4gyel 20percet. Ketto kozott egy climbing gepen is probalkoztam. Azon csak taposni kell fel le. Hat arra nem igen jottem ra, hogy hogy lenne jo nekem igy atmentem a futopadra.
Lenyeg elegettem tobb mint 400 kaloriat es izzadtam tobbet mint sok. Alig birtam hazabiciklizni:D. Azota ettem 6halrudacskat teljes kiorlesu rizzsel. Tokeletes. Most csak fekszem es pillegek. Legkozelebb kinezek majd vmi idopontot amikor edzes van. Spinning meg a tobbi sok fele, ami van. Majd talalok vmit ami jo. Pipi irhatsz aztan meglatom. De elvileg ott van valaki aki ingyen ir egyet. De az ilyen sulyzos akarmi gepeknel ma pl csak sracok, pasik voltak. Ble. Olyan hulyenek ereztem kb magam amikor atgyalogoltam ott:D. De mp3 segit:D.

Na most jatszom.

Csokok.

Ja es Zsu reklamalt, hogy tobb kep legyen. Ezt tegnap kaptam Danitol A gyonyoru Bogiiiiiiiii. El sem hiszitek, hogy mennire szeretnem mar ot latni. Majusban lattam utoljara es azota megy, "magyaraz", megert kb es ha azt mondjak "add oda apunak", akkor odamegy a Danihoz es odaadjaaaaaaaaaa. Na es a kep:

Oke. Valamiert nem lehet kepet feltolteni, ugyhogy kicsit kesobb megprobalom megint.


Kommentarer
Postat av: Solen fint i dag. Jag går att simma i morgon.

tja! képzeld egyik évfolyamtársam azt tervezgeti, h egyetem után átrakja a székhelyét a svédekhez :) wow, mi? sztem Früccim simán ráéreztél egy (még lappangó) trendre, sőt lehet h Te indítottad el :D irány a vikingekhez! tuti jó hely lehet, várom ám h már lássam milyen is ott, de tartósan sztem nem tudnék ott berendezkedni, nekem ott hideg van (bezzeg pár évvel ezelőttig meg itt volt melegem, és konkrétan a svédekhez vágytam, na mindegy;)...bár tudod megbeszéltük, h majd utazgatunk egymáshoz (mondjuk nem ártana eldönteni hol is lesz az a "nálam" :)

a kondijegyhez gratula, meg kitartás! írass egy edzéstervet magadnak, és mint mindenben, ebben is fő a mértékletesség. nemtom ott van-e olyan edzés/óra amit vmi kengurura hasonlító szóval szoktak ellátni, azért mert az azon részt vevők vmi mókás cipőben kenguruként pattognak :) ha van mindenképpen próbáld ki, szokták szeretni nagyon meg kíméli is az ízületeket. bővebb infoért fordulj Mártihoz :) aki most épp Zágrábban van, egyem a szivét, és kávézgat, ennyi. Bibi meg jövőhéten repül megint Dániába. múltkor vmi nagy irodaházban lévő apartmanban aludt, aszonta olyan volt mintha egyedül lett volna a budaörsi tescoban vagy auchanban :D

amugy itthon semmi küli, egyre hidegebb van de még erőlködik a nap, én meg sűrűn fogadkozom hogy holnaptól aztán tényleg minden más lesz és tanulok és még gyakrabban úszok és blablabla...fú jórég nem írtam már ennyit, ölelés, pusszantás, m

2008-10-19 @ 17:50:16
Postat av: Rasmus

Hej! Läcker blogg! Vill du vara snäll och rösta i "veckans fråga" på min blogg? Du hittar den på min förstasida längst upp till höger.

2008-10-19 @ 18:09:51
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0