Utkast: Evi: remelem ...

Evi: remelem jol indult a heted! Drukkolok folyamatosan a zhkhoz!!!


Na szoval pentek. Meg valamelyik nap mondtam Viktornak, hogy menjunk kavezni penteken munka utan. Mondta jo, de aztan tobbet nem volt rola szo. Aztan penteken du hivott, hogy akkor lemegyek-e a varosba (penteken nem mentem dolgozni, mert jott a hutoszerelo es azt mondta 11-13 kozott jon. Mivel oraberben vagyok mindegy kb mikor megyek. Lenyeg, hogy tobb ne legyen mint 50% egy honapban). Lebuszoztam szoval. Eloszor egy ket boltba voltunk es vettunk egy ajandekot a szulinapos kollegajanak. Utana meg beultunk az etterembe ahol o dolgozik es ittunk egy kavet. Ezutan meg kicsit toporogtunk a varosba aztan mentunk venni egy karton sort ket sracnak (meg nem 20evesek - ok az este szereploi is:)).


-------------------

ma pentek van. amikor ezt elkezdtem irni hetfo volt. most befejezem:D.

Zsu: tobleronelbol mar csak ket haromszog van:(.

na a folytatas:szoval megvettuk a sort es utana sracok meg egy lany hazavitt minket kocsival. Utana Viktorral szenvedtunk, hogy mit egyunk es mar lent voltnuk a boltba, de vegul kinai bufe lett a ket sraccal. Volt egesz sok finom kaja es sushi. Igen, itt a kinai etteremben ahol bufe (svedasztal, nem suli bufe) van ott kb mindig van sushi is. Es en ezt a hagyomany nagyon szeretem. Es most eloszor kaptam szerencse sutit is:). Kinai utan kocsikaztunk hazafele, amikor Viktorral kitalaltuk, hogy mi is akarunk inni a fiukkal. Addiga odacsapodott a lany is delutanrol. Hazamentunk egyik srachoz inni, ahonnan irtam utana meg lebuszoztunk a varosba. Uuu annyit tancoltam. Vegig rohogtem. Jol ereztem magamat. Ram fert. Kicsit tobbet ittam mint kellett volna de vegig jol ereztem magam es az nekem eleg:D. Masnap mar kevesbe. Fetrengtem egesz nap. Ebed-vacsoram egy zacsko csipsz volt:). Sajtgolyo nachosizzel. Legjobb!

A heten sok extra nem tortent. Lakas ugy tovab halad es jovo heten el is mondom hol all, mert akkor fogjuk tudni kb. Ma pedig olyat vettem amit meg soha. Es persze 120koronaval dragabb volt, amire nem szamitottam. Edzoteremkartyaaaaaaaaaaaaaaaaat:D. Autgiro, tehat minden honapban majd vonnak le 250 koronat a szamlamrol. De ma kellett meg plusz 100 korona tagsagi plusz 120 mert oktoberbol meg van hatra par nap, plusz ugye a nov-t kifizettem. De mindegy. Lenyeg, hogy megvan:DDDDD. Holnap megyek is! Ma nem voltam mert Ildivel es Viktorral maszkaltunk kicsit munka utan, aztan vettunk kajat es csak utana inteztem el a kartyat. De holnap! wihi.

Majd irok meg. Igerem gyakrabban fogok irni, de most rabsagban vagyok:D. Letoltottem a Transport Tycoon Delux-t es sokat jatszom. Par nap es elmulik a rabsag:).

Csokok.

Kommentarer
Postat av: Krisz

Hello hugi!



Na milyen kártya? Korlátlan alkalom vagy mi? Kíváncsi vagyok rá mi lesz. Ha gondolod segítek programot írni. Most csak ennyi, majd mesélek.



Pussz

Öcsi

2008-10-18 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0