kepek

Evi: jaaaaajajajgjhjhjaaj de szivesen maszkalnek en is veletek minden kedd delutan. Es Katara is kivancsi vagyok:D. Milyen konyvet vettel??

Zsu: menjel Gyorbe. Mennek veled... . Tanulas jol fog menni igy, hogy nem kell a munkaval szenvedned. Kedvencem nincsen, mert annyit nem nezem. Neha ha eppen megy amikor kapcsolgatok. Houst Kristof nezi. En meg akkor neztem amikor otthon laktam (hu de furan hangzik). A kedvencem az a pasi volt, aki szoke es ugye House alatt dolgozik a lannyal es a neger sraccal. Szokes ugy emlekszem. Es talan angol? Hm... .

Most pedig: fenykeeeeeepek:

Itt allt meg a busz. Ez a "hajonk":



Felmentunk a 10re mielott indult a hajo



Meg mindig a kikotobol:



Vacsora utani keszulodes:DD:



Reggel, Mariehamn (Åland), kikoto, agybol fenykepzve:



Ket hajo megy mindig egyutt. Itt indul amelyik elottunk ment. Ez mar reggeli utan 9korul. Az a hajo ami elottunk van, azzal utaztunk, amikor eloszor jottem Svedorszagba. Aztan egy kep meg mindig amikor all a hajo. Egy vitorlas ami mogottunk allt:



Indulaaaaas!



Frusko felig:



Reggeli vizcseppek:



A nyilt viz fele:



Mar ott (1 orara csak):



Liftre varok. Liftben vagyok:



Ildi a cigiszobaban:



Annyira gyonyoru szerintem. Ha minden nap latnam, sem unnam meg:



:D:



Ezek mar Stockholm sok sok annal is tobb szigetei kozott:



Ahol a sarga kis kompot lattjatok, onnan lakik a csalad kb 100 meterre befele, szoval nem latszik:



Balra fent van a vilag sarga haz. Attol jobbra kerites es attol jobbra.. na ott uldogeltem neha. Onnan csinaltam fenykepeket:



Itt a komp mellett rogton balra van a kis steg. Azon is uldogeltem. Jobra pedig van egy eleg elenk sarga haz, foldszintes, kozvetlen a parton. Attol jobbra a haz vegevel kb egy vonalban felfele picit van egy szurke haz. Na tobbet kozt azt takaritottam:



Ez is ott volt. Itt lakott az egyik hazban a lengyel lany, de csak a haz teteje latszik:



Ez mar Stockholm. Elso kepen a 2. hajo, amelyik ment elottunk. Masodik kep amikor megyunk a buszhoz. Akik a kepen vannak idegenek. Harmadik kep mar amikor megyunk a busszal. A mi hajonk:).




Tadaa. Ennyi. Kicsit talan egy forma kepek de en szeretem. Csokok.

Kommentarer
Postat av: vanda

Na akkor helyzetjelentés



megvettem életem első magassarkúját és imádom:D

aztán voltam fodrásznál aki elbaszta a hajamat és most rvidebb mint kellene.de majd megnő.:(

kaptam botmixert és ma megcsináltam életem első avocadokrémjét...de tul sok lett benne a hagyma és emiatt picit keserű



ééés a beszt

hugom ajándékozott nekem egy M.A.C szempillaspirált.amibe már régóta szerelmes vagyok:D





szal ezerrel készülök az új munkámra.:D

szép már biztos leszek.



munkáért meg megdolgoztam jol.

szal fogok utazni sokat majd meg mindenek.

de igy leirva bonyolult elmagyarázni.



én is akarok hajózni veled:P

meg inni olyan dobozos cuccot mint nyárom mert az nagyon finom:P



és hiányzol nagyon szal jöjj lassan haza.

de előbb még dolgozz sokat

és hozz valami jót



csókok

2008-10-05 @ 17:09:49
Postat av: Dr. Robert Chase, és ausztrál :)

a második képen mi történt a kislány arcával? a "vacsora utáni készülődés" c. kép nagyon ott van ;) csak a lényeg! szempillagöndörítő, személyi, bankkártya, pia xD az én lányom!!!

amugy ha ott lennék, én is tuti "a BIRKA PARADISE"-al szeretnék utazni :)

a képek szépek, nem lehet őket megunni, amugy meg sztem a kék az a szín, amelyiknek minden árnyalata gyönyörű! szóval így tovább! jah, szeretnék vanni egy fekete bokacsizmát vagy vmi cipőt (hmm, vmi jó kis oxford cipőt? vagy az még lehet nem én lennék, bár tetszik...) ugyh drukkolj, szükségem lesz a divat és stílus-energiádra! meg a tanuláshoz is persze jöhet! na csók, fáradt vagyok, tegnap szüret volt ma meg nem tudtam kipihenni magam. alvásra fel! csóóókok!!!

2008-10-06 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0