Shut up and let me go

Holnap Kristoffal megyunk kiallitasra es maszkalunk kicsit varosba. A kiallitas neve "Vadaszat a gyilkosra". Egy gyilkossag bemutatja, hogy hogyan nyomoznak utana, milyen modszerek stb. CSI. Kristof azt szereti nagyon. A kiallitast meg lattam az ujsagban, es kiotlottem, hogy ide elviszem. Nem is tiltakozott, meg csak nem is hapogott. Ugyhogy holnap megyunk. Remelem jo lesz. Utana mondtam meghivom Maxba. En meg eszek salatat ugyanott. Maptam meg a fizetest amikor tudjatok dolgoztam 3orat. 375 korona. Nem is olyan rossz. Mivel ilyen keves penz, nem is jott le belole ado jei. A rendes fizum pedig hetfon kapom meg. Es meg most sem vehetek magamnak semmit (pedig akarok borkabatot, kotott dolgokat es egy magassarku bokacsizmat ami vagy fuzos vagy telitalpu vagy mind egybe es gyonyoru es kenyelmes. Mar jelolt is van ra, csak a penz varat magara:D). A penz nem lesz vmi sok mivel meg ket het sem volt. Amit most kapok az ugye a szeptemberi es csak 31 ora.

Na dragaim joejt es johetveget! En mar nagyon almos vagyok. Es ma radolgoztam az izomlazra! De azert meg kicsit mindig faj. Vasarnap folyt kov. Tartom magam a minden masodik naphoz!

Ma estere pedig egy szam. Nem tudom, miert de nekem tetszik. Csokok.


Kommentarer
Postat av: vÉ

nekem sose nem irsz...:S

2008-10-25 @ 20:20:26
Postat av: egyre hidegebb van - zsírosodom és plöttyedek :|

a szám nekem vhogy kicsit retro-fíling vagy nem is tom de ízlések és youtube videók...

(bár a retro most passzolhatna hozzám, múltkor ugy néztem ki mintha abba-koncertre igyekeztem volna, persze csak szolidan; de az egyesek által leretrozott amugy meg imádott tommy csizmám volt rajzam, az enyhén trapéz retro farmerem és egy bővebb '70es-'80as éveket idéző pelerin/kiskabát xD)

ma ezzel csaltak mosolyt az arcomra, remélem tetszik: http://www.youtube.com/watch?v=sfe6nY5qmQY

remélem szép napotok volt ma, itt a 4napos miatt kicsit össze-vissza van minden, jövő7en meg szünet. jah najon tetszik a nyelvújításod: "maptam"= ma kaptam :D

oh igen, a Lufthansa csökkentette egyes járatainak az árát (stockholmit is asszem) nemtom mennyire hasznos az info de gondoltam hátha. most megy a megasztár 4 megint nemtom laposodik-e a sztori vagy bennem a hiba de nem olyan mint rég...nálatok megy még az idol? mármint h van/lesz több szériája?

a minden második naphoz igazán grattis ;) a bokacsizmáról meg mielőbb képeeeet! neked is bejön az oxford stílus ahogy a leírásból kiveszem :D mami lánya :D

Éviii, nálatok is szünet van? (csak azért kérdezem mert Pécsen pl. múlt héten volt azaz összesen egy hét nekünk meg most lesz azaz 11 nap xD) remélem jól ki tudod használni, én változtattam 1-2 dolgon, próbálom és kezdem is komolyabban venni, remélem az eredménye is meglesz...te ha egyszer lediplomázunk...hát én nem is tudom mi lesz de nagyon meg kell ünnepelnünk!!!

pusszantás mindenkinek!

zs

2008-10-25 @ 21:11:06
Postat av: murrr

Helló Cica! Vasárnap este randi? (már csak 10!!!!)

2008-10-26 @ 00:04:24
Postat av: megint murr

4 és fél perce már csak 9!!!!!!!!!!!

2008-10-26 @ 00:05:49
Postat av: évi

Én is Megasztrárt néztem tegnap, mindig nagyon várom de valahogy tegnap nem olyan furcsa érzéssel néztem! tetszettek a számok de pl amikor a végén énekelték a közös számot akkor jöttem rá h mi is lehet a baj! nagyon fiatalok, átlag korosztály 18-19! nagyon jok de vmi hiányzik! biztos ez azért van mert én vészesen öregszem:D!

csináltam egy tesztet tele sok keresztkérdéssel(mennyi alkoholt fogyasztok mennyit mozgok miket eszem stb) és az jött ki h a testem 26 éves! ez akárhogy is nézzük 2vel több mint kéne h legyen! elég elszomorito volt! de ha lesz egy nagyon kis idöm én is Fru a példádra elkezdek sportolni amitöl majd megfiatalodok, vagyis remélem!

Fru te nagyon alszánt vagy az edzéseket illetöen, tudom h ez csak akarat kérdése, és neked az egy nagy adaggal! néha küldhetnél nekem is:D!

Milyen volt a kiállitás? Csizma vásárlás nem könnyü de ha már kinézted vedd meg mert el fog fogyni! én csak 6 orán át bolyogtam mire találtam egy olyat amire azt mondom h elmegy és az ára is elfogadhato! sikerült beleszeretnem egy 60ezer forintos csizmába de hát ameddig csoro egyetemista vagyok addig nem lesz ilyenem, de ha majd mérnök leszek akkor simán:D! igaz akkor meg nem lesz rá szükségem mert egész nap egy épitkezésen fogok szenvedni oda meg jo egy gumicsizma is:D!

nálunk sajnos nem lesz szünet, nálunk sosincs öszi szünet, pedig annyira jo lenne! az az egy hét annyira kellene, legalább utolérném magam! megint el vagyok maradva! valahogy nem tudom magam utolérni! minden nap azzal küzdök h egy kicsit felzárkozzak de nem megy! ma is már fél 8kor fel keltem mert nem tudtam aludni mert csak az járt az eszemben h jövöhéten 2 giga nehéz zhám lesz plusz két leadásom és én még sehol se tartok! na de nem baj belehuzok! mindig olyan érzésem van h csak én vagyok elmaradva, de beszéltem egy két szaktársammal és ök is panaszkodtak nem tartanak soha sehol pedig csinálják ezerrel a dolgokat! uh egy kicsit megnyugodtam h nem csak én vagyok elveszve! na de ennyi böven elég a sulirol, csak most ez nyomaszt a legjobban!

Ha meg lesz a diplománk megyünk Fruhoz Svédorszába és egy hétig bulizni fogunk:DD! remélem nem egyszerre diplomázunk és akkor kétszer mehetünk:DD!

Fru majd irj jo sokat, akkor is ha nem történik veled semmi, mert olyan jo olvasni!

ja nem is mondtam még, egy éves Elle elöfizetést kaptam egy nagyon kedves ismerösömtöl még szülinapomra, annyira jo, minden honapban van mit várnom:DDD!

na jo most vissza térek a tanuláshoz, vége a kisregénynek!

kellemes vasárnapi semmittevést! Fru menjetek biciklizni meg csázkálni helyettem, mert én most ezt szeretnék:D!!

pusaaaa mindenkinek



Gabi nagyon jo utat, és helyettem is légyszi ölelgesd meg Frut!



2008-10-26 @ 09:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0