meg vekonyabb lettem

Majd irok hosszan hamarosan es reagalok a komentekre is (Zsu: mar svedul is??:D), de kb 1 perce jottem haza. Edzeni voltam:D. Ma meg ugyesebb voltam. Eloszor megint azon a akarmilyen gepen izzadtam, aztan ilyen izen hm mint amikor evezel - csuszik a segged egy izen es a kezeddel meg huzol egy masik dolgot. Ezutan meg megint futopadon voltam, de most meg futottam (!!!!!!!!!!!) is, nem csak gyalogoltam jei. Szerda este fel8ra pedig bejelentkeztem step aerobicra, kezdo szint. Bar szerintem en azutan is csak kuszni fogok tudni:D.

Na most megyek tusolni mert izzadt es budos vagyok.

Csokok!

Kommentarer
Postat av: évi

Te vagy a legjobbbbbbbbbb:D!

pusaaaaaaa

2008-10-20 @ 22:57:19
Postat av: z

tudsz svéd húsgombócot csinálni? kell a recept :))

2008-10-21 @ 10:25:06
Postat av: Jag trodde att det jag överraska dig! :D

szia :) gondoltam megleplek egy kis svéddel, persze kiejteni már nem tudnám hehe. majd kérek kis segítséget tőled :D taníts mester! tuti mondtam már h az első ország ahova disszidálni akartam az Svédország volt. aztán Hollandia. nem, nem azért. mindez még ártatlan és naiv 10 éves korom előtt/körül történt ;) mondjuk a naivitás megmaradt...na a lényeg hogy ügyes vagy (meg ahogy Vic mondja, a legjobb) hogy lejársz edzeni, rákaptál az ízére te kis huncut mi? :D (engem egy darabig a hosszútávfutás vonzott az extra endorfin miatt de nem voltam túl kitartó)

szóval ha minden okés akkor nem is olyan rég megvolt a step aerobic! csókok

ezt küldöm lazításnak, sztem szép :)

http://www.youtube.com/watch?v=XW1ICWXUzNY&feature=related

m

2008-10-22 @ 21:40:05
Postat av: zs

íme, a basshunter izraeli előzményei:

http://www.youtube.com/watch?v=P0MjZoz1cQg

élvezzétek :) (vagy ne...)

külön figyelmet érdemel a nővérke fejfedőjén díszelgő méretes Dávid csillag valamint a szájba nyomott tejszínhab ;)

2008-10-23 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0