koszonom

Hu tegnap nagyon j0ol ment az edzes. Eloszor nem sok kedvem volt, mert kicsit fajt a hasam (tegnap jott meg), esett az eso, fujt a szel. De mar csak azert is elmentem. Eloszor azon az akarmilyen gepen mentem felorat, de most nem manual hanem kivalaszotattam egy programot es tobb mint 300 kaloriat elegettem jei. Egyeni rekord. El is faradtam. Utana "eveztem" de csak kicsit mert az unalmas. Ezutan meg futopad. Hegyrefel gyalogoltam 6,5lel:D aztan icipici dombra futottam fel 3 percet aztan megint gyaloglas aztan megint 3 perc futas, gyaloglas, futas es le is jart a 20 perc. Nagyon ugyes voltam. Holnaptol kicsit izgulok, mert lefoglaltam idot az edzoterembe. Azaz van egy oram egy edzovel aki ad nekem remelhetoleg jo instrukciokat es megmutattja, hogy a sok gep, aminek eddig a kozelebe sem mertem menni mire jo.

Idojaras: rossz. Egesz nap kod, borus es hiseg volt. Neha esett az eso is. Brrr.

Hir: van repulojegyeeeeeeeeeeeeeeeeem. December 21 - januar 2. Jei:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD.

Ami nem jo hir, hogy csodbe ment a Sterling, a dan fapados. Marciustol oktoberig, repul innen Mo-ra viszonlyag olcson es Arlandarol (a nagy es kozeli repter). Remeljuk jon valami mas. Karacsonykor megint Malevval megyek. Olcsobb volt most mint a wizzair es nem kell orakat utaznom a repterre.

Na most megyek furdeni mert nagyon almos vagyok. Amit nem ertek, hogy miert. 10re jarok dolgozni, 8kor kelek es ejfel elott tobbnyire elalszom, de meg igyis mindig faradt vagyok:D. Holnap meg 8ra kell bemennem, amit nem tudom, hogy fogok megoldani. Nem is tudom, hogy tudtam par honapig a peksegbe 7re jarni:s. Oda meg az ut is hosszabb volt. Most biciklizem minden nap es az max 20 perc. De igy is ket oraval elobb kelek, mint ahanyra megyek:D. Szepen lassan megreggelizek, tvzgetek (vagy egy jo reggeli radios musor, amit mutatnak a tvben), kifestem magam, szenvedek, hogy mit vegyek fel aztan kesve elindulok itthonrol.

JAaaaaaaaaj es tegnap: elestem a biciklivel:((((. Nem veszes. Nincs semmi sebem, nem faj sehol. Edzesrol jottem haza es itt a haz ele a kis utcara amikor fordultam ra (van egy padka es tul egyenesen fordultam:D) szepen elborultam:D. Tiszta kosz lett a trening gatyam (nem mellesleg mosas utan eloszor volt rajtam...). Ket srac ott gyalogolt es a fraszt hoztam rajuk. De mondtam, hogy jol vagyok ugyhogy tovabb mentek:D.

Jajajaj ismet sikerult osszefuggestelenul irni. Es? Jovo heten ilyenkor mar itt van Anyu!!!!!

Csokok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0