feas

sziasztok!!

nem is hiszitek mit csinalok. iszogatok. a Viktor barataival. eloszor Viktorral voltunk kavezni ahol dolgozik (ingyen kv), aztan haza aztan elmentunk kinaiba meg ket masik sraccal, most meg veluk iszogatunk es meg egy lannyal. krille pedig dolgozik. es ugye arlandan, a reoteren. vasarolhat a tax freebe es tegnap hazajott ket giiiiiiiiiiiigantikus tobleroneval:DDDDDDDDDDDDd. feher es egy mogyoros mazsolas. mmm. elvileg nem sokara megyunk bulizni is. holnap irok, hogy hogyan alakult az este. csokok.

szkuzi, de ez nagyon fura billentyuzet.

Kommentarer
Postat av: évi

nagyon helyes h bulizgatsz! kell is! én is voltam szerdán de nem nagyon tetszett mert mindenki nagyon részeg volt! minden ismerösöm totál hülye volt! kolinál bográcsozás volt ami ötkor kezdödött utána meg buli de estére mindenki hülyére itta magát! másnap meg is beszéltük h nem volt tul jo a buli mert a fiuk agresszivak voltak és buták! na uh nekem ilyen volt a szerdai bulim! remélem neked jobban sikerült! másnap mokás volt, az egész koli feküdt és szenvedett! és jöttek a jobbnál jobb történetek h kivel mi történt!

irj mindenképp h milyen volt a buli!

majd este felnézek msnre hátha leszel! most tanulok ezerrel!

pusaaaaaaaaaaaa

2008-10-11 @ 14:46:10
Postat av: Jag är Zsuzsa. Mitt hår är blond. Mina ögon är blå!

hello kicsim, tegnap írtam egy kommentet de nem küldte el, vmit én faszoskodtam sztem na mindegy. írtam arról h van törzsvásárlói kártyám a Peek&Cloppenburgnál, aminek örülök bár nemtom miért is, talán mert egy alsógatya után már fontos vagyok nekik, jei :)

írtam még asszem egy fiatalkori élményről egy Svédországból származó egykilós toblerone kapcsán, meg hogy hajrá előre a kapcsolatépítésben ls bulizásban :)

meg hogy puss o kram xD

2008-10-17 @ 11:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0