En is lattam mar. Jo nagyon.

Vilagitas van, melleny van meg regebbrol, sisak nincs, mert az csak 16 ev alatt kotelezo itt.

Tudjatok milyen nap van ma??? Nem akarmilyen! Kanelbulledag. Fahejascsiganap:D. Itt lehet mindenhol kapni. Mindig. En ma ilyeneket fogok sutni nyamm:D.

Hajout: jo volt nagyon. Csutortokon du indult a munkahelyrol a busz Stockholmba, a hajohoz. 6kor volt buffevacsora. Ettem soksoksokmegtobb heringet, lazacot, rakot, szarvast (azt hiszem - valamelyik akinek van szarva azt hiszem:D), sutiket es minden finomat. Vacsora utan azt hittem, hogy nem fogok tudni megmozdulni:D. Utana taxfreeztunk, ittunk, maszkalunk, tancolt vki stb. Es kb estefel9tol ejjel fel1ig a magassarku cipomben voltam! Tapsot kerek. Bar a labujjaim meg tegnap is fajtak. Az este vege fel mar elegge szenvedtem. Es kozben meg a hajo is ringatozott ugyhogy neha eleg erdekesen tipegtem.

Pentek reggel fel 8-kor (!!!!!) volt reggeli ami jo volt. Volt finooom szalamiiii. Ildiek utana a konferencia reszlegen voltak, de nekem nem kellett mennem mivel kozom nincs ahoz amit csinalnak:D. Szerencsemre ezt a fonok is igy gondolta. Reggeli utan visszamentem a kabinba (9. emeleten laktunk:D) tvztem, pihentem. 9re pedig felmentem a fedelezetre es vegig jartam es neztem, ahogy indult a hajo. Ugye este 6kor indult Stockholmbol, ejjel 2re ert Ålandra es reggel 9kor indult vissza. 10re lementem Ildiekhez mert akkor volt kaveszunet. Ittam egy kavet veluk es mentem tovabb maszkalni, pihenni:D.
Delben ebed volt. Buffe megint. Kisebb nagyob kulonbsegekkel olyan volt mint a vacsora. De most mar nem ettem annyit. Ebed utan ment tovabb a munka en meg mentem pihenni:D. Fel2 korul pedig megint felmentem a fedelzetre (es szarra fagytam mert kint voltam 1orat es fujt nagyon a szel) es vartam, hogy Norra Lagnöre erjunk. Ott lakik a csalad. Es vegre oda ert a hajo. Olyan szep volt. A csalad hazanem latszik, de pl ahol a lengyel lany lakott, vagy az egyik amelyiket takaritottam latszot. Meg a kis komp is ami onnan megy mindig. Ezutan ettem sutit Ildiekkel a kaveszunetben es 3/4kor pedig kikotott a hajo.

A munkatarsak nagyon aranyosak voltak. Tenyleg jol ereztem magam. Na jo, nem mind aranyos (nem csak en gondolom igy...:D) de vannak nagyon aranyosak, kedvesek es tobben megdicsertek, hogy milyen ugyesek beszelek svedul:). Munkahelyen meghuzom magam amugy:D.

A lenyeg pedig: csinaltam egy rakaaaaaaaaaat fenykepet. Emberekrol (csak3at) nem, de minden masrol igen.

Kommentarer
Postat av: évi

Csupa jo hir! nagyon örülök h van munkád, látod lassan minden összejön:)! a biciklinek is örülök, tiszta sportos csaj leszel! nekem is jol jönne, mert egyre nehezebben viselem Györben a buszozást, tömeg van és lassu!

Most rendeltem meg egy gyönyörü laptopot, hétfön már az enyém is lesz:DDD! én most ennek örülök nagyon!

keddenként Dömével szoktam találkozni! fél 2kor vár a suli elött és megyünk ebédelni egy klasz helyre, aztán császkálunk! tök jo hogy végre találkozunk! most kedden a Kata is jött vele! Bemutatta! egy nagyon aranyos lány, nagyon kis szimpatikus volt! aztán Kata ment orára mi meg mászkáltunk, Döme mint turisztikai ember megmutatta Györ látványosságait:DDD! meg könyvesboltban voltunk jo sokáig! sikerült is vennem egy jo könyvet, most azt fogom olvasni!

Zsu mi van veled? hogy tetszett a Sex és New York film??? nekem nagyon tetszett, teljesen bolondok az amerikai nök:DDD!

jo hétvégét mindenkinek:)!

ja itt ma rossz idö van, esik az esö és holnapra csak 8fokot mondanak, uh nem lehet csinálni semmit csak olvasni:D!

pusaaaaaaaaaaa i zagrljaj!

2008-10-04 @ 15:07:30
Postat av: én is kérek szépen fahéjascsigááááát!!!!

jei, akkor megnyugodtam! fő a biztonságos közlekedés :)szóval fahéjas csigát ide nekem is! persze nem kéne, ma éppen hajnali 1 körül tört ránk a kajaflash, ettük a zsíros-májas kenyeret számolatlanul :D Bibikénél egyébként, aki nem mellékesen most a dánoknak dolgozik. vonzó ez a skandináv rész, kezdődött Veled, aztán Tünde, most meg Bibb, vajon ki lesz a következő és hova...hm a finnek még szabadok (bár ott meg a Horváth Zolika volt fél évet) :D

na megyek Született feleségeket meg House-t nézni, képeket meg rakj fel jó sokat! pusszantáááás

zs

(hamarosan elkaphatnánk egymást msn-en, dumcsiznék már Veled ;)

2008-10-04 @ 15:24:32
Postat av: ej-haj

na persze jellemző, pedig frissítettem is a cuccot, de valahogy éreztem h jön még komment az enyémen kívül...szóval szia Éviii!!! :)

Szex és NY rulez, nagyon jó, imádom, csak jutnék már ki :D amugy voltam a rijekai egyetemen (ecsém, mire megtaláltam...jól el van dugva, de szép a kilátás onnan nagyon), és kicsit módosult a tervem (most, de hogy meddig, az magamat ismerve kétséges): semmi nemzetközi ösztöndíj, semmi külföldön tanulás, mielőbb elte befejezés és diploma...aztán irány a nagy alma :) vagy hát van még pár irány, de mielőbb szabadságot! (ami persze most is megvan, sőt, csak más)

amugy semmi küli, meló nem lesz félév végéig biztosan, aztán meglátom, de addig csak a tanulás! és most télleg.

:( holnap adom vissza az autót, ami 3 hónapra megédesítette az életemet, hajh, nehéz lesz...sajnálom h Győr végül nem jött össze, autó nélkül kicsit macerásabb lesz lemennem (ja, tudom: FEL, bocs:), de megoldom, feltéve ha ép idegekkel kihúzom addig...ma pl. ugy felidegesítettek a postán az ott dolgozók, hogy konkrétan elküldtem őket a picsába...az írástudatlan kézbesítő miatt mehetek majd még egyszer, mert rosszul töltötte ki az értesítő szelvényt, és a saját nevemre megcímzett levelet nem vehettem át, mert rajta szerepel a cég neve is (ami nem mellesleg szintén saját és egyedül én vagyok jogosult eljárni bármilyen ügyben...), és nem volt elég nekik sem a személyes irat sem a bélyegző...mindegy, hétfőn megyek vissza, de akkor már a főnököt fogom kérni, és nem fog neki örülni, amit hall, bár normál helyen értékelnék az építő kritikát.

holnapra jó olvasást, nekem van egy tippem nekem mi lesz a program...ha sokáig nem jelentkezem, keressetek majd a szőlőben, egy tőkéhez fagyva :S

és akkor most télleg House meg Sz. F....télleg, körkérdés, nem kötelező válaszolni, csak kíváncsi vagyok: ha nézitek, kinek ki a kedvenc karaktere a született feleségekből? nekem Bree meg Gabi, de Bree az istenkirálynő :D

csókok: m

2008-10-04 @ 15:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0